Goldruin Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Heissann Pøver å få dvd-spilleren til å funke, men mangler driver. Tenkte at den er nedlastbar hos creative.com, men sorry, den hadde de ikke. Hvis ikke de har den, hvem har den da?? Så jeg sitter med en dvd-spiller, som leser cd'er fint, og jeg ber om forslag til hva jeg kan gjøre for å få fart på den Mvh, Påsan -god jul- Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tror ikke du skal trenge noen ekstern driver, driverne som trengs for å drive optiske enheter er (oftest) inkludert i OS. Hvilken feilmelding får du når du prøver å spille av en DVD? Har du noe avspillingsprogram: PowerDVD, WinDVD, etc... Lenke til kommentar
Goldruin Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 takk for raskt svar joda, den greier visst å lese Satt i en dvd-film nå, og får tilbud om å installere filmviseren deres. Takker ja og alt er klart. Så får jeg feilmeldingen: Playback failed due to a problem with the video subsystem. Lowering your screen resolution or color depth may fix the problem har justert oppløsning og justert på fargene: gamma, brightness og byttet til 16bit. Noe gjør jeg galt, men sliter med å se hva. hjelp? mvh, Påsan Lenke til kommentar
Goldruin Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ok, sjekket ut wmp10 og der kom følgende feilmelding: Kan ikke spille av DVD-video. Åpne Skjerm i Kontrollpanel og reduser innstillingene for skjermoppløsning og fargekvalitet. Du kan vise DVD-feilsøkingen ved å klikke Mer informasjon. Det gjorde jeg, og har nå: 800X600, 16bit, 60hz. KAn ikke redusere mer, jo Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kan virke som det er et hardware problem. Hvilket skjermkort har du og er drivere til det oppdatert. Er chipsetdrivere oppdatert? Og hvilken skjerm har du? Lenke til kommentar
Goldruin Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Nvidia Gforce 2 32mb Fujitsu Siemens 17" Lastet ned siste driver til kortet før sommer Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det skjermkortet er heller dårlig sammenlignet med dagens standard. Ville tenkt på å bytte det ut. Men om det alene er grunnen til at du ikke får sett på DVD, vil jeg ikke garantere for. Men jeg tror det. Lenke til kommentar
Goldruin Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ikke vær redd, det skal bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå