1234asdf1234 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei folkens! Først må jeg skryte litt I går, på selveste julaften, fikk jeg iRiver H340! Den var kjøpt gjennom en fyr i USA, så dere må ikke tro at foreldrene mine punget ut med FULLT så mye som dere tror Anyways. Jeg lurer litt på hvor robust den er. Jeg har ikke funnet mye informasjon om det på andre nettsteder, så jeg spør her. Tåler den en tur på snowboard i ny og ne? Eller går den lett i stykker? Siden den er harddisk-basert har jeg ikke så veldig interessert i at plata som snurrer inni den skal stoppe På forhånd takk, Eivind Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hehe, jeg fikk også min H340 i går Først og fremst, så tror jeg ikke denne tåler mindre enn en iPod. Men jeg ville ikke tatt den ut i -20grader uten god bestkyttelse for å si det sånn (Nå aner ikke jeg hva en iPod tåler heller da...) Elelrs så har jeg flashet min US versjon , slik at den støtter USB-On-The-Go og videoavspilling Digg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 HD-baserte spillere har ikke godt av en tur på snowboard i ny og ne. Basta. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det skal stå i bruksanvisningen hvilke temperaturer og luftfuktighetsforhold den kan operere ved. Vanligvis er det ikke lurt å bruke den i minusgrader fordi du kan få kondensproblemer når du kommer inn i varmen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå