Delvis Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva med sol da, er ikke det et av de største. Veldig mange forum der hvertfall Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 leste litt på det forumet, og det kan umulig være mange moderatorer der. Masse drittposter og tull, ikke gøy å lese der i det hele tatt. det har blitt mye tulleposter og sånt i det siste.. og det er en gruppe der som heter backstage som man prater bare tull og sånt på.. alt for mye Genial gruppe! Håper de skremmer vekk alle brukerne der. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 leste litt på det forumet, og det kan umulig være mange moderatorer der. Masse drittposter og tull, ikke gøy å lese der i det hele tatt. det har blitt mye tulleposter og sånt i det siste.. og det er en gruppe der som heter backstage som man prater bare tull og sånt på.. alt for mye Genial gruppe! Håper de skremmer vekk alle brukerne der. ja, slikt at de kommer hit til? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 leste litt på det forumet, og det kan umulig være mange moderatorer der. Masse drittposter og tull, ikke gøy å lese der i det hele tatt. det har blitt mye tulleposter og sånt i det siste.. og det er en gruppe der som heter backstage som man prater bare tull og sånt på.. alt for mye Genial gruppe! Håper de skremmer vekk alle brukerne der. ja, slikt at de kommer hit til? Ja, det er bare hyggelig å kunne hjelpe noen... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Groenn: Fjern signatur plz... Så akkurat det samme for noen dager siden... Mener at hw.no er større, spes når jeg mener jeg husker at jeg så på sånn verdens største forum, så var hw.no lista opp, men ikk vg.no Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så akkurat det samme for noen dager siden... Mener at hw.no er større, spes når jeg mener jeg husker at jeg så på sånn verdens største forum, så var hw.no lista opp, men ikk vg.no stemmer, det husker jeg også. Men tror det var som det "mest aktive" de var høyt oppe Groenn: Fjern signatur plz... --- #animert bilde i signatur fjernet av moderator - Det er ikke tillatt med bilder i signatur. Les retningslinjene# Obs sorry, men det hadde kanskje vært en ide å fjerne muligheten til å velge bilde da. La bare inn igjen min oldgamle sign., var ikke klar over at reglene var endret Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 leste litt på det forumet, og det kan umulig være mange moderatorer der. Masse drittposter og tull, ikke gøy å lese der i det hele tatt. det har blitt mye tulleposter og sånt i det siste.. og det er en gruppe der som heter backstage som man prater bare tull og sånt på.. alt for mye Genial gruppe! Håper de skremmer vekk alle brukerne der. ja, slikt at de kommer hit til? Ja, det er bare hyggelig å kunne hjelpe noen... kan nå diskuteres! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dagbladet er da? Bedre enn VG, hvertfall. Ikke at det skal så veldig mye til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå