reeeeg Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ja, da er julen overstått og jeg har fått penger i kassa. Jeg skal ha meg en støydempende drevramme til harddisken min, men sitter litt fast. Det er jo så mange å velge i! Derfor trenger jeg deres hjelp. Skriv inn egne erfaringer, ting du har hørt, tester osv. her! De jeg finner aktuelle på webshops i Norge: SilenX hard-drive grommets Verax Harddisk-montering Sunbeam harddisk silencer Kom med flere gode forslag. Bør være meget lett å montere! Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Da er Sunbeam-versjonen bestilt. Har egentlig mest troa på den. En nesten helt lik fikk god kritikk i test på ok.no. Håper jeg blir fornøyd! Kan komme tilbake med resultater Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Vel vel, da er den i hus og ferdig montert. Må si meg godt fornøyd! Hører ikke harddisken utenom litt mørk knatring når den jobber. All lyd er blitt vesentlig dempa! Nå er det min Fortron Source Special Edition på laveste hastighet, og CPU-vifte som snurrer på 1000rpm som bråker mest.. Sier litt! Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Grabbatulerer! [Annen erfaring] Jeg kjøpte en AC Ryan XTOR Xilencer HDD Kjøler for litt siden. Må bare si at denne _ikke_ demper støy i det hele tatt, men er derimot god på å spre varmen fra hdd. Vurderer å kjøpe noen slike populære x" rørpakninger som visstnok skal dempe bra og holde lenge. [/Annen erfaring] Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ingenting er mer irriterende enn produkter som ikke gjør det de sier de skal! Men hvis du ikke er absolutt nødt til å ha harddisk-kjøling så vil jeg si at den drevrammen jeg kjøpte absolutt er et godt alternativ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå