-Teddy- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Får meldingen "Emulator av CD/DVD blabalbla oppdaget, skru av dette og start spillet på nytt" Jeg har hatt Clone CD med Virtual Clonedrive, dette har jeg nå deaktivert, og avinstallert. Har vært på enhetsbehandling og, og avinstallert "Virtual Clonedrive" der og. Mer kan jeg ikke fejrne, men allikevel får jeg meldingen! Fikk spillet i går og er veldig hypp på å spille det Endret 25. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Har du installert eller skal du installere spillet? Endret 25. desember 2004 av Gimper Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har installert spillet. Bruker CD-1 når jeg skal spille, hvis ikke får jeg "wrong cd". Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Fikk det til nå, måtte bare avinstallere Clone CD, Fjerne det fra enhetsbehandling, skru av virtual clonedrive og virtual sheep, så funket det. Hadde bare ikke avinstallert Clone CD jeg, trodde ikke jeg måtte avinstallere DET og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå