erlend92 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei! Jeg skal ha meg en ny pc som jeg skal bruke til litt online spill og skolearbeid. Har sett litt på Denne men det eneste jeg lurer på er om notebook er bra? Hvis dere har andre tips så hadde det vært fint. Helst under 15000. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Den der passer godt for ditt bruk. Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 okey... kommer til å kjøpe denne da... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Funker sikkert bra. Men tror den blir varm og støyer en god del, med tanke på at det er en Athlon64 DTR (Desktop replacement) CPU. Ellers helt sikkert bra Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ja, men har du noe bedre forslag til noen annen pc da Fredrik Larsen? Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei God Jul forresten. Det er 1 pc som jeg vil anbefalle http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...varelinjenummer Har denne pc-en selv, og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 får ikke amd64 da, men tror det uansett er et bedre tilbud du kom med sebbern!! Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har Amd i spill pc-en min. Men i Bærbar datamaskin har jeg ikke tro på Amd. Blir altfor stor varmeutvikling, som fører til støy fra vifter.. Viss du ikke har noe i mot støy da Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Denne pc'en så jo bra ut sebbern men er det no god spillemaskin? Kan man f.eks spille cs med liten ping og hakkefritt..? Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Denne pc'en så jo bra ut sebbern men er det no god spillemaskin? Kan man f.eks spille cs med liten ping og hakkefritt..? Ja Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg lurer på hvilken jeg skal kjøpe... Det eneste jeg tviler på den acer maskinen er prossesoren. er ikke veldig proff på pc og sånn men er den bedre en Athlon 64? Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hei God Jul forresten. Det er 1 pc som jeg vil anbefalle http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...varelinjenummer Har denne pc-en selv, og er strålende fornøyd Siden du har denne pc'en... Hvilket operativsystem har du på den da? PÅ multicom får du jo ikke med operativsystem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå