TAAB Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har lest om kompabilitets modus for gamle spill. Hvordan setter jeg i gang dette? Har et win 95 spill jeg gjeren skulle ha prøvd igjen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Høyreklikk på snarveien til spillet og velg Egenskaper. Der velger du kompabillitetsmodus og velger OS'et som den skal emulere. Det er ikke alltid dette fungerer dessverre. Ellers så har fans eller selskapet som har utviklet spillet laget en patch e.l. Lenke til kommentar
oli1 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis ikke kan du jo prøve "dosbox". Med det programmet kan du kjøre alle gamle dos-spill. Innstalerte faktisk nettop Transport tycoon(et urgammalt dos spill) og det funker helt fint med dosbox Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Fant en "cracka" exe fil som skulle virke på xp, men da måtte jeg senke hastigheten til under 1.5ghz, og det funka bare på fat32 disker. (og det har jo ikke jeg) Vel....dro den gamle P3 maskinen opp fra kjelleren og fikk rista liv i 98se. Romjula skal dreie seg om Blood Omen : Legacy of Kain Takker for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå