mhsalan Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 det virker som at når jeg er lei av å spille noe så låser pcn seg.. men ellers er den veldig stabil. Igår spilte jeg gta3 i 8 timer og sånn ca. kl.2400 låste pcn seg.(sidn jeg går på skole, bruker jeg og legge meg da) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Min låser seg aldri... den må være dum som et brød... :smile: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hva skal du ha for et slikt system *trenge* Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 mhsalan er sikkert mor/far som legger inn ett eller annet for å få deg i sengen. Kjetil Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Min er akkurat på samme måte! Yay! :wink: Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 slike problemer skyldes ofte at ustabile personer sitter ved maskinen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Yallis skrev (2002-06-06 15:04):slike problemer skyldes ofte at ustabile personer sitter ved maskinen. Brukerfeil er det største problemet vi har når det gjelder pc ja :razz: Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Min forrige PC hadde en lignende funksjon. Hver gang jeg satt og spilte Max Payne skrudde den seg av når klokka begynte å nærme seg sengetid. Flotte greier! Viste seg etterhvert å være viften på skjermkortet som hadde gått ad undas.... Lenke til kommentar
Viva Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 17:41, OmBot skrev:Min forrige PC hadde en lignende funksjon. Hver gang jeg satt og spilte Max Payne skrudde den seg av når klokka begynte å nærme seg sengetid. Flotte greier! Viste seg etterhvert å være viften på skjermkortet som hadde gått ad undas.... Jeg bruker å styre ISDN sentralen med tidsur, når klokka er 22.00 slår strømmen seg av. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Pcn min tror jeg må ha sin egen vilje iblant. Tidlig om morgenen, sånn i 6-7 tida, er det klin umulig å få den på. Starter den, går i 2-3 sekunder, så stopper den. Andre ganger, slår den seg av uten videre, ikke rett av, men følger rettningslinjene for å slå av, som om noen trykte på startemnyen og turn off computer :smile: Merkelige greier :razz: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 har et prog som er fint til sånt, skrur av eller rebooter maskinen til et fast tidspunkt *ler* kanskje mor el far har lagt det inn for deg? kjører som en service så du ser det ikke.. :smile: Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Du har ikke ett Clue om hva dette programet heter vel? Kan være kjekt å ha :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå