Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Nfsu 2, hadde jeg gått for, men har også hørt B3 er bra. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Har Burnout 3 og NFSU2 på xbox. Hadde valgt NFSU2!! Du har større frihet i NFSU2,mens i B3 kjører du bare kjører vi bil i burnout 3??? jeg trodde det var en zelda- klone...hmm, nå ble jeg forvirret neida, men burnout- spilla gir en fatsfølelse av de skjeldne og hvis need for speed- spilla (underground- serien) hadde konsentrert seg mer om fartsfølelse og slikt i tillegg til alt den der bil- pyntingen og de greiene der kunne det blitt bedre enn burnout 3, men nå er det nå slik at burnout 3 er enkelt og greit det beste av de to. Endret 28. desember 2004 av levilord Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kjøp NSFU2! Det er mye bedre en Burnout3 Enig absolut enig Lenke til kommentar
0069 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 fikk et spill til jul på pc som ikke fungerer så jeg ska bytte det til et ps2 spill. det står mellom Burnout 3 og Need for speed underground 2, men jeg vet ikke hva som er det lureste valget, noen som har prøvd begge spillene og kan uttale noe om det? ellers så lurer jeg på om det er noe annet spill som evt er bedre enn disse to. (utenom GTA SA) takker på forhånd !!! Du...! Hvis du liker en realistisk bilspill og du liker å style biler kjøp da NFSU 2 men hvis du elsker å spille spill som er litt urealisteske og barnslige spill som Burnaut 3 så kjøp den... det som shiller Burnaut 3 og NFSU 2 er grafiken i Burnaut den er litt bedre enn den er i NFSU 2 men det er alltid en men du kan kjøre overalt i NFSU 2, det er en hel by og det er mye interesant en å kjøre håpløse løp...Det er min mening om disse to spillene Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Likte burnout 3 veldig godt så jeg vil absolutt anbefale den, men har ingen erfaring med NFSU2 så på det punktet kan jeg ikke si noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå