And.rs Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 fikk et spill til jul på pc som ikke fungerer så jeg ska bytte det til et ps2 spill. det står mellom Burnout 3 og Need for speed underground 2, men jeg vet ikke hva som er det lureste valget, noen som har prøvd begge spillene og kan uttale noe om det? ellers så lurer jeg på om det er noe annet spill som evt er bedre enn disse to. (utenom GTA SA) takker på forhånd !!! Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 kjøp need for speed u 2 det herjer ocer alt...utene om gta san andeas da Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 no har ikkje eg prøvd spela, men ut frå omtaler virker det som om burnout 3 er det beste. burnout 3 kom på 5 plass i gamespy sin kåring av årets ps2 spel, og på 8. plass i åretspel (uavhengig av konsoll). Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kjøp NSFU2! Det er mye bedre en Burnout3 Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kjøp NSFU2! Det er mye bedre en Burnout3 Enig Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg hadde gått for Burnout 3. Hater NFS spilla (spesielt underground-serien) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 fikk et spill til jul på pc som ikke fungerer så jeg ska bytte det til et ps2 spill. det står mellom Burnout 3 og Need for speed underground 2, men jeg vet ikke hva som er det lureste valget, noen som har prøvd begge spillene og kan uttale noe om det? ellers så lurer jeg på om det er noe annet spill som evt er bedre enn disse to. (utenom GTA SA) takker på forhånd !!! nfsu2 så klart Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kvifor er Need for speed underground 2 bedre enn Burnout 3: Takedown? No har ikkje eg prøvd Burnout 3: Takedown men det er minst like bra som nfsu2. ++ Burnout har bedre omtaler både i Gamer.no og Gamespot. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 need for speed vis du liker å style biler og sånt, derfor jeg har det Lenke til kommentar
Standish Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 må slenge meg på burnout bølgen, mye bedre, artigere og du får kræsje så mye du vil finnes ikke kræsj i nfsu... i tillegg var det mye bedre kjøre og -fartsfølelse i burnout 3 enn i noen av nfsu-spillene Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Vil heller anbefale BurnOut 3 enn NFSU 1,5 Endret 25. desember 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Helt enig, Burnout 3 er så mye bedre Digger å krasje i det spillet Lenke til kommentar
levilord Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 har ikke spilt nfsu2 og burnout 3, men har spilt nfsu og burnout 2, og utifra dem ville jeg valgt helt klart burnout. underground- serien er utrolig kjedelig og utifra omtaler skal jo burnout 3 være et mye bedre spill Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei hei hei, ta en *liten* titt rundt om i den store spilljournalistiske verdenen og i diverse fora rundt omkring (andre enn dette tydeligvis) og du vil fort bli overbevist om at Burnout 3 er det desidert beste spillet av de to. NFS:U er sikkert ålreit det, jeg har bare spilt originalen og den underholdt meg i ca. 3 timer, men Burnout 3 er ofte å se blant topp 3/5 på GOTY rankingene Se bare hos IGN, hvor Burnout 3 ble beste racingspill og NFSU falt utenfor topp 3, eller hos Gamespot, hvor B3 også vant, og NFSU 2 ikke ble funnet god nok for top 5, eller på gamerankings.com hvor B3 og NFSU 2s gj.snittskarakterer ligger på henholdsvis 93% og ca. 82%. Ubestridelige fakta Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ja ser ut som om Burnout 3 er det beste ja ... takker for svar da Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg tror jeg ville valgt Burnout 3!!!!! Lenke til kommentar
vizit Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Har Burnout 3 og NFSU2 på xbox. Hadde valgt NFSU2!! Du har større frihet i NFSU2,mens i B3 kjører du bare Endret 28. desember 2004 av vizit Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du har større frihet i NFSU2,mens i B3 kjører du bare Dagens anmeldelse. Du skal ikke søke stilling some skribent da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå