Gå til innhold

Hva burde jeg kjøpe meg?

And.rs

Anbefalte innlegg

fikk et spill til jul på pc som ikke fungerer så jeg ska bytte det til et ps2 spill. det står mellom Burnout 3 og Need for speed underground 2, men jeg vet ikke hva som er det lureste valget, noen som har prøvd begge spillene og kan uttale noe om det?

ellers så lurer jeg på om det er noe annet spill som evt er bedre enn disse to. (utenom GTA SA)

takker på forhånd !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk et spill til jul på pc som ikke fungerer så jeg ska bytte det til et ps2 spill. det står mellom Burnout 3 og Need for speed underground 2, men jeg vet ikke hva som er det lureste valget, noen som har prøvd begge spillene og kan uttale noe om det?

ellers så lurer jeg på om det er noe annet spill som evt er bedre enn disse to. (utenom GTA SA)

takker på forhånd !!!

nfsu2 så klart :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei hei hei, ta en *liten* titt rundt om i den store spilljournalistiske verdenen og i diverse fora rundt omkring (andre enn dette tydeligvis) og du vil fort bli overbevist om at Burnout 3 er det desidert beste spillet av de to. NFS:U er sikkert ålreit det, jeg har bare spilt originalen og den underholdt meg i ca. 3 timer, men Burnout 3 er ofte å se blant topp 3/5 på GOTY rankingene

Se bare hos IGN, hvor Burnout 3 ble beste racingspill og NFSU falt utenfor topp 3, eller hos Gamespot, hvor B3 også vant, og NFSU 2 ikke ble funnet god nok for top 5, eller på gamerankings.com hvor B3 og NFSU 2s gj.snittskarakterer ligger på henholdsvis 93% og ca. 82%.

Ubestridelige fakta ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...