Pålny Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hva skal jeg bruke å zoome med på k700i? skal man ikke bruke +- på venstre side av mobilen? Nor jeg bruker de tastene så justerer jeg bare på lys styrken. MVH Pål Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 SØK! Uannsett; du kan bare zoome i de laveste oppløsningene Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) SØK! Er det virkelig nødvendig å komme med en slik surt smilefjes mot denne brukreren, som åpenbart er helt ny på dette forumet? Kunne du ikke bare forklart ham at det finnes en søkfunksjon, og at han kan bruke den neste gang han lurer på noe før han lager en post? Det er ikke noe poeng i og få ham til å føle seg ubekvem med å bruke forumet med å sende han en sur melding fordi han kommer med et tema som ikke en gang har vært oppe mange ganger. edit: jeg søkte faktisk på "zoom på k700" og fant frem to tråder. Den ene handlet ikke en gang om dette, og i den andre kommer du med denne meldingen: Søøøøøøøøøøøk! hvor vanskelig kan det være? Det har vært hundrevis av like tråder! mad.gif Slike meldinger skaper bare uhygge. Dette til informasjon. Endret 25. desember 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 SØK! Uannsett; du kan bare zoome i de laveste oppløsningene Stemmer ikke... Prøvde akkurat nå.. Både i "Normal" og "Fin" modus, stiller man lys-styrken.. Forøvrig enig med INGaR.. Noen som faktisk klarer å zoome ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du må redusere oppløsningen, ikke kvaliteten. Du kan veksle mellom 640x480, 320x240(eller noe), og en som er enda mindre. Du får zoomet 2x på 320-oppløsningen, og 4x på den som er hakket mindre. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Stemmer at det var et eget valg for oppløsning... Men funka ikke det heller dessverre... "zoom" knappene er fremdeles for lys-styrke... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Stemmer at det var et eget valg for oppløsning... Men funka ikke det heller dessverre... "zoom" knappene er fremdeles for lys-styrke... Hva er liksom "zoom" knappene da? Man zoomer ved å trykke fremover på 320(2ganger) eller 160 oppløsning ((2 eller fire ganger) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Når du zoomer, bruker du opp og ned på joysticken. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 På kamera får du 4xZoom med 176x144, men på video må du ned i lavere oppløsning. Ellers får du bare 2xZoom. Vet noen hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå