Gå til innhold

Kompaktkamera ca 3500.- Casioz55-ixus40-dscp150

Anbefalte innlegg

Har sett på disse 3 kameraene:

Casio Exilimexz55, canon ixus40 og sony dscp150.

Har lest noen tester og lignende, men er fortsatt usikker. Noen for og imot meninger hadde vært topp. :) Vet at ixus kan ha problemer med røde øyne. Derfor er jeg usikker på dette kamera, er dette et stort problem? Casio har docking station, men man kan jo bruke kortleser for minnebrikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen kompaktkameraer klarer å unngå røde øyne. Det er noe som må redigeres bort på pcen etterpå.

Men, som lie sa, så er DSC-P150 det definitivt beste kameraet. Litt større og mindre skjerm enn de andre, men klart best billedkvalitet, klart best optikk, og flest manuelle funksjoner. Høy batterikapasitet, hurtigt, brukervenlig.

Anbefales iallefall av meg :)

Lenke til kommentar
Ingen kompaktkameraer klarer å unngå røde øyne. Det er noe som må redigeres bort på pcen etterpå.

Men, som lie sa, så er DSC-P150 det definitivt beste kameraet. Litt større og mindre skjerm enn de andre, men klart best billedkvalitet, klart best optikk, og flest manuelle funksjoner. Høy batterikapasitet, hurtigt, brukervenlig.

Anbefales iallefall av meg :)

Kan ikke HP R707 det?

HPs exclusive Real Life Technologies™including HP Adaptive Lighting, in-camera red-eye removal, panorama preview mode and HP Image Advice, for capturing creative photos.
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke vente med at købe mit kamera til i singapore. For det første er det ikke meget billigere og for det andet, mister du de to års reklamationsret du ville få herhjemme. Jeg skal selv til singapore i maj, så havde også overvejet det. Men nu købber jeg mit kamera hjemmefra og så får jeg også lært det at kende inden jeg tager afsted....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...