_dAwn_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har sett på disse 3 kameraene: Casio Exilimexz55, canon ixus40 og sony dscp150. Har lest noen tester og lignende, men er fortsatt usikker. Noen for og imot meninger hadde vært topp. Vet at ixus kan ha problemer med røde øyne. Derfor er jeg usikker på dette kamera, er dette et stort problem? Casio har docking station, men man kan jo bruke kortleser for minnebrikke. Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vel, DSC-P150 er definitivt best av disse kameraene, i alle fall på bildekvalitet... Alle disse kameraene har vel problemer med røde øyne, men dette kan jo redigeres bort... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 hvilket kompaktkamera for å unngå røde øyne da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hvilket kompaktkamera for å unngå røde øyne da? HP R707, kun kr. 2499 på komplett denne uka tror jeg.. eller så er jo canon ixus 500 til 2999 kr. helt suveren på bildekvalitet da.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ingen kompaktkameraer klarer å unngå røde øyne. Det er noe som må redigeres bort på pcen etterpå. Men, som lie sa, så er DSC-P150 det definitivt beste kameraet. Litt større og mindre skjerm enn de andre, men klart best billedkvalitet, klart best optikk, og flest manuelle funksjoner. Høy batterikapasitet, hurtigt, brukervenlig. Anbefales iallefall av meg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ingen kompaktkameraer klarer å unngå røde øyne. Det er noe som må redigeres bort på pcen etterpå. Men, som lie sa, så er DSC-P150 det definitivt beste kameraet. Litt større og mindre skjerm enn de andre, men klart best billedkvalitet, klart best optikk, og flest manuelle funksjoner. Høy batterikapasitet, hurtigt, brukervenlig. Anbefales iallefall av meg Kan ikke HP R707 det? HPs exclusive Real Life Technologies™including HP Adaptive Lighting, in-camera red-eye removal, panorama preview mode and HP Image Advice, for capturing creative photos. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tja, men hvordan fungerer det i praksis da? Noen tester/linker på dette? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 R707 klarer faktisk dette ja. Hadde glemt det kameraet.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det HP kameraet sliter jo litt med billedkvaliteten ellers da... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jopp..samt batterikapasitet, hurtighet, skjerm osv osv.... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Hmmm.... Skal innom singapor i februar. Er det lønnsomt å vente til da? Eventuekt ixus 60 kommet til da? Er sånn i tvil... Men skal vel aldri være lett! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Kjøpte canon ixus 40 på elkjøp for 2895.- Lenke til kommentar
Rikkebladt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg ville ikke vente med at købe mit kamera til i singapore. For det første er det ikke meget billigere og for det andet, mister du de to års reklamationsret du ville få herhjemme. Jeg skal selv til singapore i maj, så havde også overvejet det. Men nu købber jeg mit kamera hjemmefra og så får jeg også lært det at kende inden jeg tager afsted.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå