jct Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har greid å knekke frontdøren på mitt kabinett av typen Chieftech dragon midi Er det noen som vet om en butikk som selger slike dører i løsvekt? Eller blir jeg nødt til å kjøpe et helt nytt kabinett? Jeg har prøvd å søke en del, men har ikke funnet annet enn sidedører med glass Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Du kan jo f.eks sende mail til de nettbutikkene som selger chieftec kabinetter og spørre dem om de har noe liggenes du kan få kjøpe. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 kordan klarte du de Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ikke vet jeg hvordan du klarte det, men gjort er gjort. Du kan jo f.eks sende mail til de nettbutikkene som selger chieftec kabinetter og spørre dem om de har noe liggenes du kan få kjøpe. Tviler sterkt på at de har det.. Jeg tror egentlig bare du må kjøpe et heilt nytt kabinett, eller bare leve uten frontdør. Din feil Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ikke vet jeg hvordan du klarte det, men gjort er gjort. Du kan jo f.eks sende mail til de nettbutikkene som selger chieftec kabinetter og spørre dem om de har noe liggenes du kan få kjøpe. Tviler sterkt på at de har det.. Jeg tror egentlig bare du må kjøpe et heilt nytt kabinett, eller bare leve uten frontdør. Din feil jepp, sånn er det som sagt lenger opp her bør du høre med forskjellige forhandlere om de har noe liggende Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg klarte også å knekke min dør etter et par mnd Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 har du fått ny dør då? men kordan klarte du de dÅ Lenke til kommentar
sixx Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det som ikke kan tapes kan ikke brukes... tok du hintet?? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er ikke så mye som skal til for å brekke de dørene! er bare å dulte litt hardt borti de Lenke til kommentar
jct Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 kordan klarte du de Hehe.. Faktisk var det ikke jeg som knakk den, men en kompis som var på besøk Men litt av skylden må jeg nok ta selv.... Jeg hadde latt døren til kabinettet stå på vidt gap, og samtidig vært uforsiktig med høydejusteringen på kontorstolen. Da kammeraten min skulle sette seg på denne stolen, trillet han en halvmeter baklengs mot kabinettet uten å se seg for. Uheldigvis gikk stolens setepari akkurat klar på oversiden av døra, mens stolens fjering førte til at setepartiet deretter fortsatte å synke. Døra ble dermed presset ned mot bakken i stor fart, og ulykken var et faktum (Hengselet på døra består bare av en tynn liten tapp, som tydeligvis ikke er laget for å tåle belastninger som dette.) Lenke til kommentar
V36a Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Komplett selger vel frontdører tror jeg..? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 kordan klarte du de Hehe.. Faktisk var det ikke jeg som knakk den, men en kompis som var på besøk Men litt av skylden må jeg nok ta selv.... Jeg hadde latt døren til kabinettet stå på vidt gap, og samtidig vært uforsiktig med høydejusteringen på kontorstolen. Da kammeraten min skulle sette seg på denne stolen, trillet han en halvmeter baklengs mot kabinettet uten å se seg for. Uheldigvis gikk stolens setepari akkurat klar på oversiden av døra, mens stolens fjering førte til at setepartiet deretter fortsatte å synke. Døra ble dermed presset ned mot bakken i stor fart, og ulykken var et faktum (Hengselet på døra består bare av en tynn liten tapp, som tydeligvis ikke er laget for å tåle belastninger som dette.) tusen takk for god og detaljert forklaring :!: Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Klarte for en stund siden å ødelegge festet til frontdøren på mitt Chieftech-kabinett. Sendte mail til Komplett, som sa de hadde en i samme farge jeg kunne få kjøpe for 100 kr. Men de skulle absolutt sende den i servicepakke i oppkrav, så den hadde kostet meg ca. 220 kr, og det ble litt vel mye synes jeg. Klarte å lime min dør, så den henger nå såvidt, men du kan jo prøve å sende mail til f.eks. Komplett, eller noen av de andre store nettbutikkene. Kanskje de har. Vegard Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Som sagt, og nå bekreftet av vagjoh. Send mail til noen av de mange som forhandler kabinettene. Lag bare et brev som du sender til 4-5 elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå