niruko Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hallo! Fant ikke noen bedre plass å poste dette spørsmålet enn her. Savnet en gruppe for Software.................. Har akkurat kjøpt meg ny PC fra Komplett. AMD Athlon 64 3500+ Maskinen skal være en ren hjemmekontor-maskin med litt video- og bilderedigering. Har kjørt Windows 2000 på den gamle maskinen, men bestilte Windows XP Pro med i bestillingen fra Komplett. Dermed kom Winows XP Pro installert på den nye maskinen. Er vandt å jobbe med Win 2000, kjenner lite til Win XP. Hadde tenkt å bytte om, slik at den nye (kontormaskinen) skulle kjøre Win 2000, mens gamlemaskinen, som junior skal få på rommet sitt, skulle kjøre Win XP. Der kommer det nok til å spilles noe................ (les mye) :!: Maskinene skal kobles opp i ett trådløst nettverk. - Hva bør jeg gjøre? - Pro og kontra Windows 2000 <-> Windows XP Pro. Måtte bare sjekke med dere først før jeg gjorde noe. På forhånd TAKK! Fortsatt God Jul!!! Mvh niruko Lenke til kommentar
niruko Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Ja vel Hvorfor ?? Mvh niruko Lenke til kommentar
wilai Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 for xp sp2 har innebygd trdløs prog Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hallo! Fant ikke noen bedre plass å poste dette spørsmålet enn her. Savnet en gruppe for Software.................. Menyen til venstre: Software= Programvare---> så velger du f.eks. Windows Stenger herved denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg