Phoncible Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Heisann! Har akkurat fått meg creative optical 3000 mus. Fungerer flott, men har et småirriterende blått lys som jeg kunne tenkt meg å bli kvitt. Kan teipe over eller noe slikt, men ønsker helst å bli kvitt det helt. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er dette lyset under musa, eller er det bare et tillegs-lys? Hvis det ikke har noen funksjon, kan det sikkert fjernes. Men hvis det lyser opp under musa, er det best å la det sitte på. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 tilleggslys Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Åpne musa og kapp over strømkabelen til lyset! Pass på at du ikke kapper feil kabel da. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ække non skruer eller noe sånt på musa.. :s Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 sett under alle klistremerker på undersiden da? vet ikke på denne musa men pleier å sitte noen der... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Bruker ofte å være under "føttene" på musa. Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det sitter små skruer under de fire glideputene, så det skulle være greit å åpne den. Det blå lyset var vel noe av det som irriterte meg minst med denne, Du ser det jo ikke så lenge du bruker musa. Det ligger faktisk en nesten ubrukt slik en her på bordet(i snart ett år!) og det er skjelden jeg legger merke til den(kom på at jeg burde ta ut batteriene i grunn). Faktisk det minst irriterende blå-led lyset jeg kan huske og ha sett. Klarte aldri å venne meg til den musa. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 er vant med den jeg. Mye bedre enn dell musa jeg hadde ihvertfall. Er ikke trådløs dog, så ikke noe batterier. Saken er den at den lyser ganske godt opp når jeg ikke holder på den, noe som er ganske irriterende hvis jeg eks skal sitte i senga mi og se en film. Skal kikke under glidemattene, men er redd de ikke skal sette seg ordentlig igjen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå