kjaure Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har et wlan-kort som er plugget i PCen via usb. Dette er et D-Link kort, og jeg lagger ganske mye når jeg spiller online. Etter jeg hadde installert SP2 så var laggen forminsket fire ganger så mye vil jeg tippe. Dette er hel utmerket. Noen som har et eller flere triks for å minske lagg? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har et wlan-kort som er plugget i PCen via usb. Dette er et D-Link kort, og jeg lagger ganske mye når jeg spiller online. Etter jeg hadde installert SP2 så var laggen forminsket fire ganger så mye vil jeg tippe. Dette er hel utmerket.Noen som har et eller flere triks for å minske lagg? Du kan prøve å forsterke med en boks for å rette signalene en vei. Se her. Gi meg tilbakemelding på hvordan det eventuelt går da!! Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Paraboltalerken skal vist funke fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå