Tee_Kay Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei Jeg har prøvd wolfensvein3d et par ganger nå i det siste, men jeg blir kvalm når jeg spiller det. blir kvalm etter og ha spilt i max 3minutter. er det normalt? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Gamle gode wolfenstein 3d... *drømmer* Det er mulig at du reagerer på den laggingen pga lav fps. eller så kan det kanskje være at du blir skuffet så det er din måte å reagere. lol! Jeg for min del har ikke blitt kvalm av det... Prøv å ta noen reisesyktabletter som noen må bruke når de skal spille HL2 Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hva i alle dager er Wolfensvein?! Det er ikke akkurat lett å bomme på "v" og "t", med mindre du sitter på en mobil. Og hvorfor ligger denne under "konsoll"? Hva skjer? Er det jeg som fortsatt er tumlete etter julens fråtseri?! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei Jeg har prøvd wolfensvein3d et par ganger nå i det siste, men jeg blir kvalm når jeg spiller det. blir kvalm etter og ha spilt i max 3minutter. er det normalt? Kanskje det er samme som det er for mange med Half-Life 2, kanskje for høyt detaljnivå! Neida, det er ikke normalt. Vet ikke hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Spørs hva du definerer som normalt da, er iaff mange som blir kvalme. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Husker jeg leste en lang tråd om dette her. Ikke samme spill, men samme problem. Årsaken er omtrent som reisesyke. Altså balanseorganet oppfatter det anderledes enn det øyet gjør, som da vil forårsake kvalme Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Husker jeg leste en lang tråd om dette her. Ikke samme spill, men samme problem. Årsaken er omtrent som reisesyke. Altså balanseorganet oppfatter det anderledes enn det øyet gjør, som da vil forårsake kvalme Helt riktig, var skrevet en artikkel om det i avisen for rundt 1 uke siden. Et tips er å ta en reisesyketablett 1 time før du spiller (no shit), hvis du virkelig synes spillet er SÅ bra. Husker jeg hadde samme problemet i perioder med Half-Life 1 for litt siden.. hadde 100 fps, med altfor fuzzy farger, ikke lett. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hehe... Blir du seriøst kvalm? Er det bare med Wolfenstein eller andre spill også? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har samme problemet selv. Gjelder dog kun med Wolfenstein... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=330778&hl=kvalme http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=340561&hl=kvalme http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1304925 Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hehe... Blir du seriøst kvalm? Er det bare med Wolfenstein eller andre spill også? Ja. er bare Wolfenstein jeg blir kvalm av. jeg blir rett og slett kvalm og slapp. tror jeg skal spille litt Wolfenstein før jeg skal på skolen. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hva i alle dager er Wolfensvein?! Det er ikke akkurat lett å bomme på "v" og "t", med mindre du sitter på en mobil. nå er det heldigvis ikke så mange som sitter på mobilene sine... Noen blir jo kvalm bare av og se på bilspill da... Noen er sånn Det er nok helt normalt Endret 26. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
Omar Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 HAHAHHAHAHA *ler* Wolfensvein!! Genailt! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 blir ikke kvalm av noen spiller... ta syketabletter 30min før du skal spille firstpersonshoter hvis du blir kvalm av sånne spill Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 HAHAHHAHAHA *ler* Wolfensvein!! Genailt! er sikker wolfeinstein det heter. men jeg har prøvd en som noen har mixa ett eller annet med:S skifta bilde og noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå