Gaupa Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hei, har akkurat kjøpt meg en ny Panasonic TX-32PX10F, og etter overgangen til bærbar har mitt Logitech Z-560 4.1-surround sett blitt lite brukt. Har en grønn og en sort plugg som plugges bak i lydkortet. Jeg lurer da på hva jeg trenger for å koble til dette settet til TVen min, samt hvor jeg får kjøpt dette. Er vel kanskje ikke et datarelatert spørsmål, men det må være lov å prøve seg. Dette burde da vel være mulig? På forhånd takk, og en god jul til alle de som måtte hjelpe meg! Endret 25. desember 2004 av Gaupa Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Antagelig bare stereolyd, du kan da evt koble kontaktene fra høyttalerne sammen og sette disse i hodetelefonutgangen. Evt kan du kjøpe en slik en: Da setter du den bakpå scart kontakten og velger at signalet skal sendes ut ifra Tven. Da får du både bilde og stereolyd ut, og bare sette på riktige koblinger her. Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Men om jeg går for det scart-alternativet, så har jeg vel ikke muligheten til å bruke det hvis jeg f.eks spiller Xbox, siden den bruker en egen scartkobling? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Logitech har jo egen "game adapter" da som kan brukes til og gjøre om de 3 kablene til 2 rca(venstre, høyre dvs rød og hvit) som kan kobles til utganger på tv'n(hvis det er) eller i scart kontakten til serqevx. Da slipper du og mixe og trikse med ledninger som må kobles i sammen. Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Logitech har jo egen "game adapter" da som kan brukes til og gjøre om de 3 kablene til 2 rca(venstre, høyre dvs rød og hvit) som kan kobles til utganger på tv'n(hvis det er) eller i scart kontakten til serqevx. Da slipper du og mixe og trikse med ledninger som må kobles i sammen. Ahh, hvor kan jeg finne et sånt? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Men om jeg går for det scart-alternativet, så har jeg vel ikke muligheten til å bruke det hvis jeg f.eks spiller Xbox, siden den bruker en egen scartkobling? Tja, hvis xboxen sin lyd vanligvis kommer ut av tven, må den vel komme ut av scartkontakten også! ang game-tinga, de pleier å følge med høyttalerne. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Men om jeg går for det scart-alternativet, så har jeg vel ikke muligheten til å bruke det hvis jeg f.eks spiller Xbox, siden den bruker en egen scartkobling? du har vel mer enn 1 scart inngang på tv'en?? Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Men om jeg går for det scart-alternativet, så har jeg vel ikke muligheten til å bruke det hvis jeg f.eks spiller Xbox, siden den bruker en egen scartkobling? du har vel mer enn 1 scart inngang på tv'en?? Har 4 stk, men om f.eks Xboxen er på AV1 spiller det vel liten rolle om det er koblet i noen høytalere i AV3? Jeg vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå