Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) La oss si at jeg har maks 5000 kroner å bruke på anlegg. Anlegget skal spille CD med så god lyd som overhodet mulig for den prisen, og det er egentlig stort sett det. Hva er mulig å få til? Jeg er fullt klar over at det er snakk om lite penger i denne sammenhengen, men siden jeg er en fattig (kan diskuteres) skoleelev, har jeg ikke råd til mer, og heller ikke lyst til å bruke mer. Jeg snakker om hele sulamitten, høyttalere, forsterker, CD-spiller, kabler, etc. Noen som har noen gode tips? Noen som gidder å sette opp noen gode løsninger for meg? Jeg er relativt (ikke helt) grønn når det gjelder det rent audiotekniske. Takker for alle (meningsfylte) innspill. Endret 25. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FM Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) For 5.000 får du ikke så veldig mye, men et Cambridge - Gale oppsett fra Hifi-klubben kunne vært en mulighet. Dette oppsettet gir veldig mye for pengene: Cambridge - Gale Av kabler kan du nøye deg med denne Signalkabelen og denne Høyttalerkabelen. Dette er kabler jeg ikke har prøvd selv, men går ut i fra er noe av det bedre til prisen. Sist, men ikke minst vil jeg anbefale deg en tur på Hifi-klubben hvor du kan fortelle din situasjon og de vil hjelpe deg (skulle ikke forundre meg om de kommer med samme oppsettet ). Edit: Kommaleif var her. Endret 25. desember 2004 av FM Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Hmm, ser bra ut, egentlig. Takk. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Støtter FM sitt forslag. Veldig greit anlegg til fem høvdinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå