enema Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) jeg har nettopp installert spill som hl2(demo), og star wars battlefront... ganske nye spill, men det er 1 problem; hver eneste gang jeg starter opp et av de spillene spillene så skrur pcen min seg av, eller setter seg i dvale som man ikke kan vekke igjen... hva skal jeg gjøre??? jeg har en relativt ny pc som skulle være bedre enn som så, en rundt 350 w strømforsyning... 1102 MHz CPU, RAMen er på 512 MB, og altfor mye harddisk... men jeg har en sterk mistanke om at det er noe med pcen min... noen tips??? Endret 25. desember 2004 av enema Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hvilket skjermkort har du? Prøv å installer driverne på nytt.. Edit: Du kan også installere DirectX visst ikke du har det.. Endret 25. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 direct x er 9.0c... den som er "required" skjermkort er: MSI MS-StarForce NVIDIA GeForce TI 4800 SE med AGP8X Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Prøv å reinstaller driverne til skjermkortet.. Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 har gjort det... ingenting forskjellig... men jeg har fått opp en ny feilmelding som kommer hver gang jeg starter opp maskinen: windows har gjennoprettet en alvorlig systemfeil...blablabla... send/ikke send feilrapport Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 min bror får hl2 til å funke(selve spillet) han har dårligere skjermkort enn meg Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 1.1 ghz cpu er kanskje litt lite Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 det står at jeg har 0,1 for mye Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Korrekt! Taking time out to post on HL2Fallout's forums last week, Newell said that the minimum spec would be a 1.2GHz powered PC with 256MB RAM, Win 98/ME/2000/XP and a DirectX 7 compatible graphics card. http://www.techspot.com/story14144.html Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 får bestille ny cpu på komplett.no da.. thx Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skjønte ikke du at du hadde for liten cpu når du fikk beskjed om at du manglet 0,1Ghz? Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 LoL, jeg ser og sammenligner... sjekker ikke HVOR mye de er forskjellige da men jeg skal nok få meg ny psu uansett nå, tenker jeg... men du ga meg forresten et clue... nå har jeg oppdatert driverne... thx!!! :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 men jeg skal nok få meg ny psu uansett nå, tenker jeg Eller kanskje CPU? Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ja , cpu også... men faenskap i hælvete! for det første: nå kommer det opp TO feilmeldinger når pcen starter opp(etter de nye driverne) og for det andre: da jeg prøvde spillet(med ny driver) sa pcen bare: PFFFFSHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! og gikk i dørken... flaks at den funker nå da:p natta, tror ikke jeg orker mere nå... zzz Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) hei, dere, hvis innleggene mine irriterer dere, så ta det med ro....(ok, dette hadde ingenting med saken å gjøre) jeg fikk spillene til å funke UTEN å kjøpe ny cpu, og UTEN å kjøpe ny psu det eneste som mangla var å klokke cpuen et par hakk opp og ned, og så funka plutselig pcen helt perfekt!!!! ædabæda!!! den funker nå bedre enn før!!! Endret 21. august 2005 av enema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå