ASDASDKL2131 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Og der fikk du PM tilbake. Har lite kjennskap til ACME egentlig, men mener at det står noe i reglene dems om at skywalk etc = ban, så da har dere vel egentlig ingen grunn til å klage? :-) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hva er "skywalk" da? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hva er "skywalk" da? Skywalk er skywalk (gå på skyene/oppe i himmelen). Man kommer seg f.eks. opp dit i de_dust i spawn. EDIT: Liten fiks. Endret 28. desember 2004 av DevN Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Og der fikk du PM tilbake. Har lite kjennskap til ACME egentlig, men mener at det står noe i reglene dems om at skywalk etc = ban, så da har dere vel egentlig ingen grunn til å klage? :-) Hurra! Unbannet etter 6mnd. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 lol. kan vi bli banna for ghosting? jeg og en venn ghoster som faen hver dag på vt på x-pec serveren. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er jo i utgangspunktet juks å ghoste, men bryr meg ikke stort om det. Vil man ikke spille 100% rettferdig, så får det være ens eget problem. For min del kan folk gjerne cheate public også, uten at det bryr meg så mye. LES: Public! Who cares?? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 lol. kan vi bli banna for ghosting? jeg og en venn ghoster som faen hver dag på vt på x-pec serveren. Selvfølgelig kan man bli banna for ghosting. Det er jo juks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå