Plomma2 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nei, jeg mente tater. Vet du ikke hva det er kanskje? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Taterer? Det er i hvertfall ikke camperer... Endret 26. desember 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nei, jeg mente tater. Vet du ikke hva det er kanskje? Ok, sjekka ordboka. Unnskyld. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Tater var et slags nomadefolk for de som ikke visste det. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Taterer? Det er i hvertfall ikke camperer... ahaha Endret 26. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Blablabla Onlinehero. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Blablabla Onlinehero. Du kan ikke si det er et seriøst opplegg når to stk blir enig om å banne noen fordi dem _lagger_?! Det får da være grenser. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 samc > radar btw, ble feilbannet i radar. Admin trodde jeg hadde wh! *skryte* Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Du kan ikke si det er et seriøst opplegg når to stk blir enig om å banne noen fordi dem _lagger_?! 1, takk. Kan ikke se at denne bannen var verifisert. eXploid - og hvem kan du takke for at du er unbannet? :-p De som bannet deg for wallhack er jo ute av RADAR for lengst uansett. Kan vel legge til at vi har en feilprosent på under 0.1%, noe som er veldig bra imo. 1513 cheatere bannet på litt over 3 måneder. Slutt å klag. Endret 26. desember 2004 av XoRc Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 samc > radar btw, ble feilbannet i radar. Admin trodde jeg hadde wh! *skryte* Hmm, får virkelig håpe at RADAR ikke feilunbanner også. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Seff kan dem gjøre det. Ingen er perfekte Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det bare bekrefter at de radar-folka ikke kan noe som helst.Talentløse tatere. Tatere? Hva er det? Tapere kanskje? Vel, de virker seriøse, og er menneskelig å feile - ikke kom å si at du aldri har gjort feil! Eller vent litt, var det slik at det var "datalig" å feile, kanskje? Har du ikke sett Snatch? Tatere: edit: så ikke side 2 >< Endret 27. desember 2004 av Ayanez Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 samc > radar btw, ble feilbannet i radar. Admin trodde jeg hadde wh! *skryte* Huff ja. Synd med Cstrike.no ACME som bannet deg? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 samc > radar btw, ble feilbannet i radar. Admin trodde jeg hadde wh! *skryte* ACME som bannet deg? Jepp Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nå har jo ACME et annet syn på banning av folk enn Radar da Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ACME er jo håpløse, kicket hvis du har ping over 125, som det går ann å spille med. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Multihack? har ikke brukt cheat eller noe sånt overhodet.. noen som kan forklare hva dette vil bety? :!: Velkommen i klubben. Jeg er banna fra foco, acme og sånne ting. Noe sånt jalla.. Kommer ikke inn på mange andre servere heller. Ok, her er grunnene: Foco = teamspeak/ventrilo på public ( ).. siden jeg "visste" hvor folka kom hele tiden... LYD? Hva er det? Acme = skywalk. HERREGUD? Hvorfor skal jeg bli banna for alltid bare fordi jeg gjør EN liten ting? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis du bare gjorde de en gang, er det jo utrolig useriøst å bare banne uten å få advarsel først. Eventuelt bli kicka. Snakk om "lameness". Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Foco = teamspeak/ventrilo på public ( ).. siden jeg "visste" hvor folka kom hele tiden... LYD? Hva er det? Kom gjerne med en SteamID så skal jeg sjekke hvor mye dette stemmer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Foco = teamspeak/ventrilo på public ( ).. siden jeg "visste" hvor folka kom hele tiden... LYD? Hva er det? Kom gjerne med en SteamID så skal jeg sjekke hvor mye dette stemmer. Du får den på PM om 1min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå