ampersand Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei, Jeg trenger eieropplysninger om en bil, jeg vet type bil, farge men bare bokstavene på skiltet og ca område på bosted. Er dette nok til å finne eieren av denne biler om jeg kontakter brønnøysund registeret ? takker for svar Mvh ra Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dette er jo privateopplysninger, så trur ikke du får tak i de med det samme eller hvis det ikke dreier seg om innbrudd og du har gjenkjent noe så. Men da bør du jo helst gå til politiet Lenke til kommentar
trra Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Ikke noe problem å få taki opplysinger på en bil(eier, heftelser) så lenge du har skiltnummeret, men siden du ikke har hele så blir det vanskligere. Brønnøysund registeret som har de opplysingene. Endret 25. desember 2004 av trra Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du må nok enten vite hele skiltnummeret/chassinummeret for å finne eieren til bilen er jeg redd. Jeg tok selv kontakt med biltilsynet for å få vite forrige eieren til en bil som stod på høggern. Oppga chassinummeret, og jeg fikk opplyst eieren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå