Pufhead Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hei jeg skal chipe min X-Box og jeg trur det er en 1.6 men jeg lurer på er det mulig og få en lode fri chip? for jeg er ikke så flink til og lode ser du Edit: og jo vil helst ha en bra chip Sory hvis dete har blit tatt opp før Endret 25. desember 2004 av MR-X666 Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Loddefri chip *Pdf fil Innstalasjon Endret 25. desember 2004 av Spidy Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 takker så mye Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 lodde frie chipper er av mye dårligere kvalitet, vis du ikke skal flytte på xbox'en er det kansje grei nok , men men Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 skal ha den med over allt ja som til spania og såne steder så da er ikke den chipen der noe av den beste mener du til sånt som jeg driver med da Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 stemmer det er bedre og lodde fast en chip og la den stå i steden for at lederne til chippen som er lodde fri hopper ut,når du er på tur. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis du ikke skal benytte Xbox Live, så kan du like godt flashe den. Da slipper du å bry deg om "dingsen" som ligger inn i maskinen. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 etter som jeg har lagt merke til så henger enkelte lodfri chipper UTROLIG godt. vet ikke om det har med ver. av xbox eller hva det er. På min så hadde jeg store problemer og loddet alt til slutt. Men hos en venn av meg som hadde gamlere xbox har og en lik chip som jeg satte i. den hang som bare f*** og har tålt MASSE flytting. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis du ikke skal benytte Xbox Live, så kan du like godt flashe den v1.6 har ikke TSOP, så den kan ikke flashes. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis du ikke skal benytte Xbox Live, så kan du like godt flashe den v1.6 har ikke TSOP, så den kan ikke flashes. Oops Lenke til kommentar
Empty Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Tenkte på samme Spider Loddefri chip til min Xbox, men gikk heller for en DuoX2. Begge to finnes på www.modnet.no . Her er et lite sitat fra Modnet ang. Spider chippen : Sånn personlig vil jeg ikke anbefale chippen, med mindre du ikke er grusom dårlig til å lodde, i hvert fall ikke hvis du skal frakte den en del. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er ikke vannskelig og lodde en XboX det er ikke mange pungtene og lodde, men en PS2 derimot har mange pungter Gidder ikke og kaste meg ut på den turen der nei Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 kan man ikke flashe en Xbox1.6? En kammerat av meg sa jeg skule kjøpe en chip som hetter Xecuter 3 eller no den her og han sa at jeg kune flashe den og lege in spill på HDDen og sånt Men en ting jeg må kune er og legge inn spill og filmer for jeg gider ikke ta med meg det når er ute på tur er n00b når det kommer til X-Box Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er ikke Xbox'en du flasher, men Xecuter3 chipp'en når du har moddet den med X3 chip. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det beste er bare og bestille og sende xboxen vekk til www.modnet.no så får du den tilbake en uke etter og da er den helt fin , du kan da bare så den på så er du redy 2 go Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 hehe trenger ikke og sende den bort fan en venn som klarer og lode bra men lit off topic må bare spøre hvis jeg instalerer et spill på min X-Box hvor mange gig eller MB vil det ta sån ca? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 du mener backup av spill... det variere.. alt ifra (trur minste spillet jeg har er ca 700mb. og opp til 4.7gb. med tanke på det er dvd plater. Men er vel i snitt 2.4gb ca Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 ok vell ta takker jeg til dere som har hjelpt meg her har vært til stor hjelp Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heisann! Kjøpte meg en brukt x-box for noen dager siden som jeg gjerne vil modde. Er det mulig å flashe den originale bios'en slik at jeg kan bruke backup spill og evt sette inn større hd, eller må jeg sette inn chip? Ser i forumet her at versjonen av x-box er viktig. Hvordan får jeg sett hvilken versjon jeg har? Er det noen store forskjeller mellom versjonen? Fordeler og ulemper? Er erfaren lodder, så er ikke redd for det. Hvilken chip er å annbefale da? Pris sånn midt på treet? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 å sjekke xbox versjon kan du finne masse guider til på google. Den største forsjellen på de som jeg kommer på er at hovedkort oppsettet er litt annerledes, forsjellige dvd-rom, og ver 1.0 har 2 vifter. www.modchip.no og www.modnet.net selger chipper. for å sjekke versjon: http://www.xbox-scene.com/versions.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå