Πεισιθάνατος Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 RøyksoppUgress Er ikke sikker på hvilken type electronica disse 2 er, men det er helt sikkert ikke techno/trance! Beklager så meget... Jeg har ikke særlig mye peiling på annet enn metal... Jeg vet ikke hva Techno / Trance / Electronica er så dere får ha meg unnskyldt... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Rock (noe i duren av Maiden?) :Rhapsody DragonForce Edguy Queens Of The Stone Age Sonata Arctica Yngwie Malmsteen Techno / Trance: SpritneyBears Safri Duo (hvis det kan sies å være techno / trance... vet ikke helt Safri Duo kan kalles) Scooter Røyksopp Ugress Pop (alt mulig populært som ikke er sagt under noe annet, med andre ord?): Gatas Parlament Are & Odin Evanescence EDIT: Annen ikke fullt så tung metal du kanskje liker: Nightwish Therion Pantera Damageplan Sepultura Black Sabbath AC/DC Icon & The Black Roses Charon Helloween Rammstein Rhapsody er bra liker ikke så veldig bra ugress eller røyksopp liker nightwish. men ikke anbefal satan musikk, hater det, feks: cradle of fifth, dimmu borgir..osv Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 men ikke anbefal satan musikk, hater det, feks: cradle of fifth, dimmu borgir..osv Jeg vet ikke om du mente meg, men ikke noe av det jeg lista opp var verken satanistisk eller Black Metal. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 men ikke anbefal satan musikk, hater det, feks: cradle of fifth, dimmu borgir..osv Jeg vet ikke om du mente meg, men ikke noe av det jeg lista opp var verken satanistisk eller Black Metal. det var ikke deg eg meinte, eg bare sa ifra sånn at dei andre som kommer og anbefaler ikke anbefaler satanmusikk Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Theater of tragedy (soft metal)(Norske) Nickelback (rock) Steve Vai (jazz/rock/gitar) Endret 1. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 nickelback er bra, har ikke hørt om di andre så eg skal høre om di er noko brae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå