HellFire- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jeg har et Asus A7N8X-E Deluxe hk! Kjøpte 1 x 512 mb TwinMos pc 3200.. Men ifølge asus selv: http://uk.asus.com/products/mb/socketa/a7n...-d/overview.htm så er ikke min brikke "godkjent".. Min brikke her ikke winbond chipper på seg, bare twinmos DIE Part No. er også noe HELT annet enn hva de på siden er.. Men pc'n har egentli fungert ganske så fint.. brikken jeg kjøpte var følgende -->Denne Jeg lurer på om noen av dere har peiling på om det faktisk har så mye og si? Burde jeg selge den og kjøpe meg ny ram ? isåfall, hvilken? Jeg er ingen overklokker eller noe sånt, har en xp 2800 barton cpu.. Trenger billig med "bra" ram! Helst 2 x 512 eller noe sånt.. Hva tror dere jeg kan få for gamle brikken min? Litt rotete og dårlig formulert, men hva skal man forvente av en på en sen julaftens kveld.. ops.. btw.. tror dere jeg kan søke retur hos komplett? Siden rammen ikke er kompitabel med mitt system? Endret 25. desember 2004 av HellFire- Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Stemmer det at alle twinmos brikker passer til nforce 2? .. Var en som sa så.. Litt merkelig når asus mener på at min ikke "passer" Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 At brikka ikke er "sertifisert" har null å si. Så lenge hovedkortet er laget for bruke DDR-SDRAM PCxx00, så funker det med alle brikker som er DDR-SDRAM PCxx00. (med mindre brikka er defekt, that is). Asus har av naturlige årsaker ikke mulighet til å teste alle brikker som finnes i hele verden mot alle hovedkort som Asus produserer. Samme som at Toyota ikke nødvendigvis har "sertifisert" 95 oktan bensin fra Statoil ... men jeg vil likevel tippe at bilen går helt glimrende på den bensinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå