ZkedaR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: LOTR extended boxset Verste: 2 håndkler (men jeg klager heller ikke, skal flytte snart og eier hele 1 håndkle fra før av ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: Tivoli Radio (Grunnen til at det var så bra er at jeg byttet den i en T630 ) Verste: Skøyter Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: Xbox med 200gb harddisk, 2 kontrollere og executer 3 chip, ei windir-cd og ei flaske cognac! ^^ Verste: Et lyseblått pannebånd. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: Xbox med 200gb harddisk, 2 kontrollere og executer 3 chip, ei windir-cd og ei flaske cognac! ^^ Verste: Et lyseblått pannebånd. Ingenting slår lyseblått pannebånd Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 beste: Mp3 spiller. Værste: klær Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Får legge til mine da, siden jeg kommenterer andres: Best: Diverse klær/ en god slump penger Verste: Lord of the Rings Extended Version (Hvem kan finne på å gi meg noe sånt??!) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Verste: Lord of the Rings Extended Version (Hvem kan finne på å gi meg noe sånt??!) Stod det ikke "fra: xxxxx" på pakka da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Verste: Lord of the Rings Extended Version (Hvem kan finne på å gi meg noe sånt??!) Stod det ikke "fra: xxxxx" på pakka da? Jo, men har jeg lyst på den, det var pointet liksom.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: Canon IXUS500 digitalkamera (som jeg ønsket meg) Verste: Ingen. Liker igrunn alle pakkene, jeg får dem jo gratis.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Verste: Ingen. Liker igrunn alle pakkene, jeg får dem jo gratis.. Wørd Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: 7500 kr. Værste: sokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå