Gå til innhold

Den beste og verste Julegaven du fikk!

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle klager over å ha fått klær og sokker... Hva er galt med det`? Fikk selv ett par Polo Ralph Lauren sokker, med hester over hele. Kule de. Jeg klager ikke.

Klager ikke, bare sier at det var det verste vi fikk, fordi vi fikk så my annet kult i fothold. :p

Lenke til kommentar
Alle klager over å ha fått klær og sokker... Hva er galt med det`? Fikk selv ett par Polo Ralph Lauren sokker, med hester over hele. Kule de. Jeg klager ikke.

er ikke så veldig mye poeng i å ha noe du har et stappet skap av fra før

Større utvalg skader da aldri? Synes det er så tragisk når folk går i samme genser dag inn og dag ut..

Lenke til kommentar

Beste: En fancy brødbakemaskin. Nybakt og velsmakende brød hver dag. Nå slipper jeg å måtte kjøpe dyre glutenfrie brød hos bakeren til 40kr stykket eller å lage harde, ekle brød i ovnen. Tingen funker som faen. Herlige saker :)

Verste: Sokker. Helt vanlige svarte sokker. Har allerede *sjekke* 23 sokkepar. Fikk også ENDA flere whiskeyglass, selv om jeg presiserte ovenfor halve slekta at jeg absolutt ikke trenger flere whiskeyglass.

Lenke til kommentar
Beste: Tag Heuer link klokke til 14k og lappen

Verste: sjokolade.

Å INNI GRANSKAU ER ILLE MED SJOKOLADE?!?!?!?!?!

Chill med CAPS... Greit kanksje ikke sjokolade var verst. sokker da? eller kanskje sporstundertøy...

Ca 27k i gaver er vel VELDIG unormalt etter det jeg vet. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...