Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Verste:- Åge Hareides "Fotball, Fornuft og Følelser" WTF? Jeg er keen på den boka. Vil ikke du ha den, tar jeg den gjerne. Jeg betaler for frakt. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Beste: Bærbar PC Verste: Grønn T-skjorte Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Beste: 200gb hdd verste: genser Endret 5. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste : Mokamaster (gla i kaffe) værste : Et knust kaffe service (har bare 3 kaffer kopper) Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Best : 1800kr verst: sokker Endret 6. januar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
PlasmaTV Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste: splitter ny sykkel!! Verste: et par sokker tror jeg Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste: iPod Verste: en stygg genser! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Alle klager over å ha fått klær og sokker... Hva er galt med det`? Fikk selv ett par Polo Ralph Lauren sokker, med hester over hele. Kule de. Jeg klager ikke. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Alle klager over å ha fått klær og sokker... Hva er galt med det`? Fikk selv ett par Polo Ralph Lauren sokker, med hester over hele. Kule de. Jeg klager ikke. Klager ikke, bare sier at det var det verste vi fikk, fordi vi fikk så my annet kult i fothold. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste: BFV Værste: en teit bøff med looney toons figurer på (egentlig litt tøff) hun tror fortsatt at jeger en liten drittunge!!! Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Alle klager over å ha fått klær og sokker... Hva er galt med det`? Fikk selv ett par Polo Ralph Lauren sokker, med hester over hele. Kule de. Jeg klager ikke. er ikke så veldig mye poeng i å ha noe du har et stappet skap av fra før Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Alle klager over å ha fått klær og sokker... Hva er galt med det`? Fikk selv ett par Polo Ralph Lauren sokker, med hester over hele. Kule de. Jeg klager ikke. er ikke så veldig mye poeng i å ha noe du har et stappet skap av fra før Større utvalg skader da aldri? Synes det er så tragisk når folk går i samme genser dag inn og dag ut.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste: Tag Heuer link klokke til 14k og lappen Verste: sjokolade. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste: Tag Heuer link klokke til 14k og lappenVerste: sjokolade. Å INNI GRANSKAU ER ILLE MED SJOKOLADE?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste: Tag Heuer link klokke til 14k og lappenVerste: sjokolade. Å INNI GRANSKAU ER ILLE MED SJOKOLADE?!?!?!?!?! Chill med CAPS... Greit kanksje ikke sjokolade var verst. sokker da? eller kanskje sporstundertøy... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste: K700i Verste: sokker Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: Eit sølvarmband/Neverwinter nights deluxe edition Værste: Ein koffert med bestikk... Blei så skuffa av den stooore og tunge pakka som viser seg å vare noe eg kankje bruker om 5 år om eg er heldig + Shampo Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: En fancy brødbakemaskin. Nybakt og velsmakende brød hver dag. Nå slipper jeg å måtte kjøpe dyre glutenfrie brød hos bakeren til 40kr stykket eller å lage harde, ekle brød i ovnen. Tingen funker som faen. Herlige saker Verste: Sokker. Helt vanlige svarte sokker. Har allerede *sjekke* 23 sokkepar. Fikk også ENDA flere whiskeyglass, selv om jeg presiserte ovenfor halve slekta at jeg absolutt ikke trenger flere whiskeyglass. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: Logitech x-530, team antonsen dvd... Metallica s&m/load Verste: tja.. Sjokolade Sjokolade er godt da ! Fikk ikke noe som jeg ikke likte(bokstavlig talt ) ! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beste: Tag Heuer link klokke til 14k og lappenVerste: sjokolade. Å INNI GRANSKAU ER ILLE MED SJOKOLADE?!?!?!?!?! Chill med CAPS... Greit kanksje ikke sjokolade var verst. sokker da? eller kanskje sporstundertøy... Ca 27k i gaver er vel VELDIG unormalt etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå