G2Petter Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Verste: En CD med plystring? En blowjob? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 beste: en flaske vin (som fatter'n drakk opp uten å spørre meg etterpå) verste: juling av fatter'n foran moder'n, lillesøstra og juletreet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Beste: iPod Verste: En liten nisse av tre (med all respekt for giver) Lenke til kommentar
Naits Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Beste gave er frodo sverd: http://www.medievaltimes.com/giftshop/gift...es/IMG_9899.jpg Og det kjipeste var.....10pck cdr. Litt OT, men: Er sverdet skarpt? Eller bare til pynt? Var jo veeeldig nice iallefall! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Beste: Ny pc! (som var til alle i huset) Pluss 5.1 hjemmekinoanlegg. Verste: Genser som var aaaaltfor liten. Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Beste: iPod mini Værste: masse kronestykker. Jeg hater å ha masse kronestykker derfor fant søsteren min ut at hun skulle gi meg en liten haug Men er ikke misfornøyd med det jeg fikk. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beste: mobil k700i Kjipeste: Hodelykt, wohoo Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Verste: CDen "Hans Martin - Landet dãr solen ej går ner" fra min bestemor. DET må være kjipt å få. Ikke minst vanskelig å prøve å se glad ut mens du får det... Beste: Microsoft Wireless Desktop Elite Værste: Min familie er så snille at de ikke gir meg ting jeg ikke liker. Ellers må jeg si at "asfalt-jul" var litt kjipt. (Motsatte av hvit jul.) Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beste: Lord Of The Rings, Return of The King Collectors Box Verste: Penger, på den måten at det er en kjedelig gave.... Men tanken er jo viktigst da Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beste: Viewsonic VG910s 19" LCD (25ms, spiller nesten ikke fps uansett så det gjør ingenting ) Verste: "Eton-sokker". Seriøst, et par svarte sokker med påskriften "Eton". Gammal dame på 80år som ga de til meg, visste vel neppe at jeg bruker nicket "E-Ton" på forum.hardware.no..... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Verste: "Eton-sokker". Seriøst, et par svarte sokker med påskriften "Eton". Gammal dame på 80år som ga de til meg, visste vel neppe at jeg bruker nicket "E-Ton" på forum.hardware.no..... Var ikke det kult da? Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beste: Samsung SGH-D500 Verste: penger. er kanskje ikke ille, men kjedelig er det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 beste: penger verste: en kopp... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beste: - Alpin/Snowboard/Snowblades-klær - Haribo Matador Mix 900 gram + 500 kr. - Gode Ønsker konfekt + 500 kr. - Gavekort på 300 kr. på Platekompaniet - Værktøykasse stor (med Twist Pose) - Værktøykasse liten (med hammer) Verste: - Åge Hareides "Fotball, Fornuft og Følelser" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beste: Slangskinnsbelte, Ralph Lauren genseren og skjorta og Lacoste genseren Verste: ingen Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Verste: "Eton-sokker". Seriøst, et par svarte sokker med påskriften "Eton". Gammal dame på 80år som ga de til meg, visste vel neppe at jeg bruker nicket "E-Ton" på forum.hardware.no..... Var ikke det kult da? Joda, men var likevel "verre" enn LotR Extended Edition(alle 3, 12 dvder) og en 19" lcd... Smått med presanger under treet i år, men kvaliteten på de som var der var nok til å veie opp for akkurat det da. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beste: God sum penger inn på BSU Dårligste: Gamasjer Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beste: Scrapbok som venninnene mine hadde laget til meg fordi det hadde smått med studie penger de hadde limt inn masse bilder av oss, og meg opp igjennom barndommen og hendelser som har skjedd i det siste Blei utrolig glad Det er der man virkelig ser hvor mye tanken bak en gave betyr... Og ikke kostnaden.. Verste: Fikk egentlig bare gaver jeg ønsket meg, men jeg fikk en SE K700i, (som jeg egentlig blei utrolig glad for ) som var defekt... måtte styre med å få tak i kvittering og drive å ordne og bytte den og sånt.. så det var vel det verste... Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Beste: WLAN kort/Memory stick med 512 mb (delt førsteplass hos meg ) Verste: Sokker Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Beste : Digital Kamera. eller kansje klokka med mp3 spiller en av de hvertfall Verste : 6-pac Adidas Sokker (selv om en aldri kan få nok av sokker ) Men det er jo ikke det som teller egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå