Gå til innhold

Den beste og verste Julegaven du fikk!


fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Verste: CDen "Hans Martin - Landet dãr solen ej går ner" fra min bestemor.

DET må være kjipt å få. Ikke minst vanskelig å prøve å se glad ut mens du får det...

 

Beste: Microsoft Wireless Desktop Elite

 

Værste: Min familie er så snille at de ikke gir meg ting jeg ikke liker. Ellers må jeg si at "asfalt-jul" var litt kjipt. (Motsatte av hvit jul.)

Lenke til kommentar

Beste: Viewsonic VG910s 19" LCD (25ms, spiller nesten ikke fps uansett så det gjør ingenting :) )

 

Verste: "Eton-sokker". Seriøst, et par svarte sokker med påskriften "Eton". Gammal dame på 80år som ga de til meg, visste vel neppe at jeg bruker nicket "E-Ton" på forum.hardware.no..... :w00t:

Lenke til kommentar
Verste: "Eton-sokker". Seriøst, et par svarte sokker med påskriften "Eton". Gammal dame på 80år som ga de til meg, visste vel neppe at jeg bruker nicket "E-Ton" på forum.hardware.no.....  :w00t:

Var ikke det kult da?

Joda, men var likevel "verre" enn LotR Extended Edition(alle 3, 12 dvder) og en 19" lcd...

 

Smått med presanger under treet i år, men kvaliteten på de som var der var nok til å veie opp for akkurat det da. :yes:

Lenke til kommentar

Beste: Scrapbok som venninnene mine hadde laget til meg fordi det hadde smått med studie penger :) de hadde limt inn masse bilder av oss, og meg opp igjennom barndommen og hendelser som har skjedd i det siste :) Blei utrolig glad :)

 

Det er der man virkelig ser hvor mye tanken bak en gave betyr... Og ikke kostnaden..

 

Verste: Fikk egentlig bare gaver jeg ønsket meg, men jeg fikk en SE K700i, (som jeg egentlig blei utrolig glad for ) som var defekt... måtte styre med å få tak i kvittering og drive å ordne og bytte den og sånt.. så det var vel det verste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...