leddja Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) jeg har i natt begynte og slite med at pcn plutslig blir extremt varm. (bildet snakker for seg selv) Hva kan være grunnen til dette? Aldri vært plaget me det før. og i følge trendmicro er ALT på pcn min virus og trojaner. virker som Alt går til f*** nå:S noen som kan hjelpe? (dårlig forklart.. vet det. men klarer ikke bedre) HAr sottet og fulgt med på aida's sensor. pcn blir gradvis varmere og varmere. starter med at cpuen er på 30grader , og hk på par og 50. pcn skrudde seg av når hk'et var på nermere 100grader.. :S:S:S Alt skjer uten at det skjer en eneste prosess på pcn Endret 25. desember 2004 av leddja Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) det her virker no inn i h******* rart ass cpuen er jo bare på 50 så ligger hk på 92!!!! har du selv kjent at det kan være så varmt?? mulig feil avlesning men Everest pleier jo og ikke ha det da... vet ikke helt REINSTALL!! Endret 25. desember 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hakke en dritt greier på virus, men kansje det er det som er galt?? kansje det re et visrus som får pc til å feil avlese?? har du sjekka i bios?? Lenke til kommentar
leddja Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 har lagt handa mi på hk'et.. kjentes varmt ut.. men 80grader skulle da gidd meg brannsår..(?) og så varmt var det ikke.. har vurdert og formatere. vær gang jeg går i bios booter pcn.. iriterer Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 pcen virker litt klikk så jeg tror det re best og formatere... deter jo litt kjipt det da men faen eller.... men det er uvanlig at pcer blir SÅ varme, ihvertfall at det er så mYe forkjell på hk og cpu vanligvis er jo cpu en del varmere enn cpu.... rart det der ass Lenke til kommentar
leddja Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 det rare var jo at det bare skjedde plutselig.. gikk opp og spiste julemiddag,åpnet gaver, neste som skjedde var at jeg plagdes med varm pc ikke jula jeg drømte om Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 stakkar... får håpe du fikk noen fine gaver da Lenke til kommentar
leddja Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 pcn bootet etter formaten også Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Det er nok bare en feil med EVEREST/AIDA32-programmet. Reinstaller det og prøv igjen. Om hovedkortet skal ligge opp mot hundre grader, kan du jo alltids sette på en kjele og vente til tevannet koker. Endret 25. desember 2004 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Calidor Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 lol tevannet! Har du en link eller hvor jeg kan finne det test programmet skal jeg kjøre noen tester og sammenligne litt. Lenke til kommentar
leddja Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Nå har jeg funnet problemet.. pluggen på hovedkortet dær cpu vifta skal få strøm fra har kortsluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå