DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) det kan godt hende den her er en feilpost, men jeg prøver meg jeg har en MuVo128 mb mp3 spiller som ikke vil spille av sanger lengre jeg mener det når jeg sier at jeg ikke har gjort no galt jeg legger inn sanger på den og den vil ikke spille av... det kommer bare et rødt lys nå den har starta jeg legge ikke no merke til at det er no galt når den er kobla til pcen, men den nekter og spille av sangene(som funker) er det noen som har tips\erfaringer angående det her?? trenger hjelp(er avhengig av mp3en min ) Endret 25. desember 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
Tails Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) har du prøvd å formatere den? det gjorde jeg når det skjedde med min å da begynte den å virke igjen. Endret 25. desember 2004 av Tails Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lite batteri? Har du oppdatert firmwaren? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ja jeg har prøvd å formatere det mange ganger, og man trenger ikke firmware og det er et nyytt batteri som står inni... hakke peiling på hva som har skjedd Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 samme skjedde med min i går etter eg formaterte den.. har sikker noke og gjøre med det Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Løysnig: installer programme som følge me Muvoen og formater den med det programet.. Lenke til kommentar
HiTeCk86 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jepp.. hadde samme problemet.. må formatere den med programmet som medfølger spilleren.. så er den som ny.. men noen som veit koffor eg ikkje lenger har 128? blei plutselig 120 en dag.. hadde vert greit om eg kunne ha fått svar på det.. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hmm min og e de no.. Ikkje veit eg, men de e jo ikkje so masse då Lenke til kommentar
flai Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Når du formatere en harddisk så mister du litt av den opprinnelige plassen det er derfor du har mistet noe HiTeCk86. Samme skjer med vanlige harddisker som mp3-spillerne sine. Tips er og ikke slette alle sangen bare legge inn nye uten og måtte slette alle for da mister du mindre(etter mine erfaringer i alle fall). Når din MuVo 128MB ikke funker sånn er det bare å formatere med MuVo sin install cd som følgte med når du sansynligt vis kjøpte mp3-spilleren, gikk da her. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 haha! alexsnader DU REDDA MEG!!!! nå funker den igjen! digg! tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Flyttes til mp3-spelar kategorien (slik at andre som har same problemet kan lettare finne løysninga igjen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå