Kenti Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jeg har en bærbar pc, og sitter her med en NEC ND-3500 som jeg fikk til jul. Lurer på om jeg skal bytte den inn hos Digital Implus å kjøpe en ekstern brenner istedenfor. Det står da mellom to LaCie brennerene. De har like specs, men den ene har kun USB2 og den andre har firewire i tillegg. Det er en del prisforskjell på de. Hvilken skal jeg velge? Har det noe for seg å velge firewire ytelsesmessig? Eller er det kanskje bedre å kjøpe et eksternt kabinett til ND-3500 da denne kanskje er bedre enn LaCie brenneren? God Jul! Endret 25. desember 2004 av Kenti Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Er det virkelig så få som har erfaring med eksterne brennere her? Endret 25. desember 2004 av Kenti Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Usb2 er i allefall 480mbit\s Tror fw er 400mbit\s ? Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Firewire er visst raskere enn usb2 i praksis, men begge brennerne skulle funke helt greit uansett Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ok, men er det noen av dere som vet om det er "lurest" å kjøpe en "ferdig" ekstern brenner fra butikk, eller bare skaffe et eksternt kabinett til NECen jeg allerede har? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 kabinett mener jeg , har selv NEC 3500A og Digger den Jeg vet bare om en brenner som er bedre og det er ...... BenQ også et nr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå