capy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 om det er S-versjonen av kortet, kan du sende bios til meg, så skal jeg flashe den for deg. send pm om det er av interesse. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 om det er S-versjonen av kortet, kan du sende bios til meg, så skal jeg flashe den for deg. send pm om det er av interesse. quote 'pavlion': >Jeg glemte meg fullstendig da jeg fant ut hovedkortet mitt var Abit NF7 V2.0.< ...han flasha med 1.x versjon, men både NF7 & NF7-S Revision 2.0 bruker samme Bios, så da kan du flashe den likevel? Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) joda, har NF7-s her. flasher den gjerne jeg. Endret 27. desember 2004 av capy Lenke til kommentar
salah Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Det er ingen måter for at jeg skal kunne fikse den selv? Starter PCen i DOS uten bios-chippen? Takker for videre hjelp! Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det er ingen måter for at jeg skal kunne fikse den selv? Starter PCen i DOS uten bios-chippen? Hvis du ikke har tilgang til Bios fra maken hovedkort, må du nok stole på at andre hjelper deg. Dos er også et OS som trenger instrukser som mangler nå (korrupt referanse til enheter på hovedkortet bl.a.). edit: hadde du enablet boot block før oppdateringen (Bios default), ville tilgangen til floppy vært intakt, og muligheten til recovery bedre. Endret 27. desember 2004 av tjaa Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) sitter faktisk med samme problem selv Akkurat samme HK, og prøvde den nye "28" versjonen av BIOS'en som lå på abit-usa.com. Men til riktig kort derimot... altså fra produktsiden til NF7 V2.0 (ikke -s) Da må det jo være Abit sin feil! har flashet mange ganger før, og vet at det ikke var brukerfeil. Har jeg noen slags garanti på dette? edit: fant tråden ved å søke... den funksjonen var grei gitt... Endret 14. januar 2005 av ADT Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 heh. du kan vel sende bios til meg du og, så skal jeg flashe den for deg. send en pm om du skulle være interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå