eln Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) shift + backspace er jo "forward" på tastaturet da vet ikke om det er nevnt tidligere. Til meg funker programmvaren helt OK men vil si de har noe å gå på opp mot logitech's software. Vel å merke måtte jeg legge inn mouse_fix.reg & anti acc commands for å skru av akselrasjon i steam (hl2/cs1.6/cs:s) Endret 30. desember 2004 av eln Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Herk og herk, om du vil signe en funksjon til museknapp nummer 4 så kan du jo instille musa til venstrehendt, da er det knapp nummer 5 som blir on-the-fly. Vel, hos meg funker musa som gull, men jeg husker med gru for et par år siden da jeg hadde logitech Dual Optical - eller hva den het - den kom med mandagsdrivere så det holdt. Razer har bestandig fått mye skryt for sine drivere. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) av installer driveren...? Herlig orddeling. Ville det ikke være en løsning å skaffe seg Opera, så kan du bruke Mouse Gestures til å gå frem og tilbake, uten å bekymre deg for drivere? Endret 30. desember 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg opplever noen merkelige feil med min Razor,plutselig slutter musen og fungere.Windows sier at den ikke finner eller kjenner igjen USB enheten,men så drar jeg bare USB pluggen ut og inn så vips så funker den. Har avinnstallert gamle drivere og hentet den nyeste fra razer for en stund siden. Aner ikke hva det er.Jeg bruker en 3 år gammel PC med USB1 men det skal vel ikke ha noe å si.Synes alt jeg kjøper tar kvelden for tiden. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Driverne fungerer da som de skal? Tok meg ikke lang tid å finne ut åssen man fyrer egne makroer. Jeg har LAlt ned, Rht (høyre piltast) ned, Rht opp, LAlt opp på knapp 4. LAlt ned, Lft (venstre piltast) ned, Lft opp, LAlt opp på knapp 6. Dette blir da det samme som back og forward. Men, ja, det var litt kjedelig at man ikke kan bestemme fullt ut hvilke knapper som skal ha hvilke funksjoner. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 bare sharer et bilde uten sammenheng til teksten... where are all the swedes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Prøv Microsoft mouseware, den man bruker til Intelli 4.0 osv. Bruker den sammen med Razer-musa og det fungerer ganske bra. Endret 2. januar 2005 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå