Wrath of The Duck Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 [iC' date=25/12/2004 : 19:11] Jippii! Vet der hva som skjedde nå???? Nå funker ikke knapp 4 heller... EDIT: Vet dere hva som skjedde nå da?! Jeg satt på funksjonen "WIN Control" på Knapp 4 (den fremste knappen). Da begynte plutselig Knapp 6 (den bakerste) å fungere, altså, når jeg velger en konfigurasjon på knapp 4, så er det knapp 6 som får ei eller anna endring!! Herregud så bra!!! NOT! EDIT2: Og i tillegg valgte jeg å sette på konfigurasjonen "Button Off" på knapp 6! Vet dere hva som skjedde da?! Absolutt, INGEN TING! Og når jeg slo av "WIN Control" fra Knapp 4, slutta Knapp 6 å fungere! Genialt! Må jo selvfølgelig nevne noe mer også: Jeg har valgt "Button Off" på både knapp 5 og 7. Nå fungerer begge to som "Scroll up" og "Scroll Down". Lever jeg i bakvendtland her?! Hehe, la nettopp merke til det jeg å nå, har hatt et utrolig stort problem når det gjald dette, spesielt i CSS! Skjønner meg ikke på dette jeg heller Lenke til kommentar
valentino Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tasteopsettet mitt er vist på bildet under. Det fungerte slik som oppsettet viser helt til jeg restarta maskina. Nå gir knapp 4 meg forover, knapp 6 gir meg bakover, 5 gir meg scroll opp, 7 gir meg scroll ned. Det plager meg ikke nevneverdig at fram og tilbake er på knappene på venstre siden da det var det jeg ville ha i utgangspunktet, men jeg synes der er litt rart at det ble slik. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er dette noe som er tilfelle for ALLE som har musen og innstalert programvaren? Eller er det kun noen få uheldige? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vet ikke hvor mye det har å si men det står at det er viktig å avinnstallere alle gamle musedrivere. Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har du prøvd å avinnstallere alt razer programmer på dataen, så laste ned den nyeste fra i-nett. Altså ikke brukte update, jeg hadde problemer med min, og den funket fint etterpå.... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Funker fint til meg å nå, etter at jeg instalerte nye drivere. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Når jeg kjøper imorra, skal jeg installere de nyeste driverne fra nett, så slipper jeg forhåpentligvis samme problemer! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Vet ikke hvor mye det har å si men det står at det er viktig å avinnstallere alle gamle musedrivere. Har ingen mus-drivere fra før, men dette skulle ikke ha noe å si likevel, siden installasjonen gikk helt greit, samt det at prorammet funker greit (bortsett fra den elendige valg-muligheten). Jeg har avinstallert driveren flere ganger, og har lastet ned nyeste. Ingen ting skjedde. Til dere som skrev de siste postene; Har dere lest hele tråden? Hvis ikke, GJØR DET! Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) [iC,26/12/2004 : 16:46] Vet ikke hvor mye det har å si men det står at det er viktig å avinnstallere alle gamle musedrivere. Har ingen mus-drivere fra før, men dette skulle ikke ha noe å si likevel, siden installasjonen gikk helt greit, samt det at prorammet funker greit (bortsett fra den elendige valg-muligheten). Jeg har avinstallert driveren flere ganger, og har lastet ned nyeste. Ingen ting skjedde. Til dere som skrev de siste postene; Har dere lest hele tråden? Hvis ikke, GJØR DET! Prøv dette selv om du kanskje har gjort dette før mange ganger. Gå til legg til eller fjern programmer, avinstaler razer. Last ned denne Driveren Instaler, å prøv igjen... Hvis ikke dette hjelper, da vet ikke jeg Lykke til Edit: skrivefeil Endret 26. desember 2004 av Wrath of The Duck Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hehe, la nettopp merke til det jeg å nå, har hatt et utrolig stort problem når det gjald dette, spesielt i CSS! måten jeg løste slike problemer på var å ta "assign a key" til en knapp jeg ikke brukte i cs, og bandt kommandoen til den knappen, da fikk jeg den funksjonen på musa... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hehe, la nettopp merke til det jeg å nå, har hatt et utrolig stort problem når det gjald dette, spesielt i CSS! måten jeg løste slike problemer på var å ta "assign a key" til en knapp jeg ikke brukte i cs, og bandt kommandoen til den knappen, da fikk jeg den funksjonen på musa... Fikk fiksa dette problemt når jeg instalerte den nye driveren. Men takk for en mulig løsning Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 [iC,26/12/2004 : 16:46] Vet ikke hvor mye det har å si men det står at det er viktig å avinnstallere alle gamle musedrivere. Har ingen mus-drivere fra før, men dette skulle ikke ha noe å si likevel, siden installasjonen gikk helt greit, samt det at prorammet funker greit (bortsett fra den elendige valg-muligheten). Jeg har avinstallert driveren flere ganger, og har lastet ned nyeste. Ingen ting skjedde. Til dere som skrev de siste postene; Har dere lest hele tråden? Hvis ikke, GJØR DET! Prøv dette selv om du kanskje har gjort dette før mange ganger. Gå til legg til eller fjern programmer, avinstaler razer. Last ned denne Driveren Instaler, å prøv igjen... Hvis ikke dette hjelper, da vet ikke jeg Lykke til Edit: skrivefeil Jeg skjønner at du bare vil hjelpe, men det går bare ikke! Hvor mange ganger skal jeg avinstallere, laste ned den samme driveren som jeg allerede har, installere den, for så å sitte og rive meg i håret i ergrelse? Jeg får dessuten ei melding når jeg installerer programmet: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sånne er vanlige med nesten alle drivere. Det er bare å fortsette. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er dette noe som er tilfelle for ALLE som har musen og innstalert programvaren?Eller er det kun noen få uheldige? Jeg har ikke det problemet. Dessuten burde en erfaren og oppegående pcbruker klare å kjøre en system restore. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Den meldingen du får er det bare å ignorere. Sliter du fortsatt er det isåfall ikke noe jeg kan hjelpe deg med. Men lykke til videre Lenke til kommentar
mago Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kjøpte selv musa til jul, og det funka fint EN STUND senere begynte knapp 5 og 7 i avp2 (alien versus predator 2) og tillegne funksjonen "scroll frem" (5) og "scroll tilbake" (7), SELV om jeg TILLEGNA kappene helt andre funksjoner (som f.eks. home, insert) har kunn forsøkt driver cd'en som fulgte med, så for håpe på bedring ved den nye driveren (som er forhåpentlig nyere/bedre) Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kjøpte meg denne musa jeg også (chameleon versjonen) etter at den forrige musa begynte å bli trasig.. Jeg har ikke de problemene nevt av Metallic, men hos meg derimot.. hender det at musa ikke blir initialisert ved reboot av maskinen av og til. Mulig det er en usb-ting, men litt irriterende okke som. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har ikke de problemene nevt av Metallic, men hos meg derimot.. hender det at musa ikke blir initialisert ved reboot av maskinen av og til. Mulig det er en usb-ting, men litt irriterende okke som. Hvis du hadde klart å lese dokumentasjonen som var med på musa så sto det nevn at enkelte hovedkort liker ikke usb utstyr som bruker mye strøm, selv om usb standarden sier at de skal støtte det. Razer skal bruke mye strøm og at enkelte hovedkort sliter med å detected den under oppstart. Reconnect var tips'et. Og du det har du faktisk klart å finne ut, helt uten å lese Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har aldrr hatt problemer med softwaren til Razer, er akkurat lik den som følgte med Boomslang serien. (Samme prinsippet) Mouse 4 er assignet som "On the fly"-sens. kontroll, denne må du ta av/deaktivere hvis du skal bruke denne knappen. I spill så nytter det ikke alltid å bare ha for.eks mouse 5 innstilt som 'home' i Windows, den kan være en annen knapp/deaktivert i spillet. Gå inn på innstillinger på spillet og skift dette. Fatter ikke hva dere klager over, har ikke hatt noe problem, what so ever med denne musen, eller i alle de årene jeg har brukt Razer sin programvare! Di andre jeg kjenner som har Razer har heller ingen problem med musa/programvaren sin så det er etter min oppfattelse bruker feil. Programmet gjør bare det du sier det skal gjøre. Hvis det ikke funker så er det noe som overrider det. Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Men det er jo plagsomt når KUN knapp 4 kan brukes som on-the-fly-sens. Da blir det jo umulig å bruke den som "frem" i nettleser! Knapp 5 eller 7 som on-the-fly hadde vært best. Og en annen negativ ting: I spill må jeg trykke on-the-fly-sens-knappen helvetes langt inn, mens det i windows holder å trykke lett på den. Ellers en ypperlig mus som anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå