Kirukk Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hej... Kjenner noen til om det finnes noe Kurs elr andre veiledning i f.eks Cubase elr andre Seq programmer....?? Trenger ikke være så avansert elr langtids kurs... bare gjenerelt.. Jeg har lest manualene..men av og til vet jeg ikke helt hva jeg skal slå opp på... da er det mye enklere å spørre noen om det problemet og få det løst på en bedre måte enn å sitte å prøve å finne ut av det... Jeg tenker da på skole lignende elr andre institusjoner som gir slike kurser... helst i oslo området.... elr noen her...?? Takker Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kan jo anbefale Noroff Instituttet, har flere kamerater som går der (på både 3D linjer og musikkproduksjon). Er jo ekstremt mange som har blitt dyktige etter ferdig utdannelse derifra. Sjekk www.noroff.no og se under studentarbeid. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
OleE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det letteste er bare å prøve seg fram selv.....Slik begynte jeg å slik lærte jeg meg Cubase 2.5...når du først har lært deg kan du i bunn og grunn andre sequencere også.. (Reason (software), Logic, Sonar osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå