Gå til innhold

Best kjøleeffektstøy

pine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En laaangt billigere (fortsatt veldig god) løsning er, Taisol CGK760, 80x80x25mm vifte og seff Arctic Silver III. For min del venter dette på meg på postkontoret (tror jeg) ;) Taisol'en koster faktisk bare 75,-kr, Enermax 80x80x25mm 95,-kr og AS3 70,-kr. Til sammen 240,-kr hos netconnection.no. PS! Man modder Taisol ribba litt for å få plass til 80mm.

Lenke til kommentar

AC3 har jeg :grin:

Hva må en gjøre(modde) på selve ribba for å få plass til en 80mm vifte da. Hadde heller brukt en Papst en, lavere støy(leste meg til) :grin:.

Spm nå er hva vifte er mest gunstig å bruke da på en xp 1800. Den på 19db blir vel for svak ??

Lenke til kommentar

Du bare bøyer noen av finnene på ribba litt ut. Så tar du en Dremel drill eller lignende og borer et lite hull i "hjørnefinnene". Tar fram 4 små strips og fester vifta. Er noen på forumet som har gjort det, og er meget fornøyde. Har har lagt ut bilder her. Vet ikke om Papst 19db blir for svak. Søk litt rundt.

Lenke til kommentar

nåken so har prøvd med den største 80mm vifta til delta+ ein variabel motstand?

de e dømt te å bli ein bra kombinasjon.

har laga 80mm mod med ei enermax vifte uten dei heilt store resultata( gjekk frå ca 49- 50 idle til 44-45 grader idle )

vurderer å gå til innkjøp av ei delta og en motstand.

erfaringa nåken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...