Leatherass Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Shuttle SN95G5 Denne shuttlen har jeg bestitl meg, så skal jeg ha meg en ny rammebrikke også! Av erfaring så vet jeg at kvalitet > kvantitet, så hvor mye ram er igrunn ikke så farlig. Pr dags dato har jeg ca 800.- å bruke på ram nå, da jeg har bestilt resten av pcen etc til neste lønning også. Fra før har jeg 1x512 twinmos pc2200 samt 2x256 un-named pc2200. Har fått tips om at disse ikke bør brukes, da de forsinker den nye pcen min betraktelig.. Sett opp ditt forslag i den prisklassen jeg peiset inn, samt gi meg tips om beste måten å tyne mest penger ut av den rammen jeg har fra før av! God jul, hilsen en bodøværing:) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg hadde kjøpt meg en Corsair Value 512MB PC3200 og holdt meg godt innenfor budsjettet, samtidig som jeg hadde fått god RAM for pengene. Eller så hadde jeg brukt 100-200 til på Crucial Ballistix. Hvis du skal være fornuftig kjøper du en Corsair Value-brikke på 512MB nå, og en lik senere når du får råd, slik at du kan bruke disse brikkene i Dual-mode. Lenke til kommentar
Leatherass Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Takk! Det hørtes ut som en plan, "will get right on it" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå