Explex Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skal ha en ny vifte til min Amd 2500+, siden den gamle kjøler for dårlig. Har tittet på Zalman CNPS7000B-Cu, og jeg lurer på om det kan bli noe problem å montere den. HK mitt er et Asus A7N8X-X. Noe annet dere trenger å vite, så bare spør! Lenke til kommentar
eivind f Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ... jeg gjentar meg selv her: Hvis du ikke skal transportere PC'en kan du bruke tunge kjølere med masse kobber. Let frem informasjon om vektbegrensning hos din hoverkortleverandør, Zalman etc... (forøvrig kan jeg si at den kobberkjøleren er veldig bra). Alternativer er Thermalright som har aluminiumkjølere som er MEGASTORE, men likevel ganske lette. Pass i alle tilfelle på at du har plass til kjøleren... sjekk kompatibilitet med hovedkortet. Det er surt hvis du på bøye elektrolyttkondesatorer og slikt for å få det til å passe (ekstremsport for invidde). Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skal ha en ny vifte til min Amd 2500+, siden den gamle kjøler for dårlig. Har tittet på Zalman CNPS7000B-Cu, og jeg lurer på om det kan bli noe problem å montere den. HK mitt er et Asus A7N8X-X. Noe annet dere trenger å vite, så bare spør! Da jeg hadde Sokkel A så brukte jeg Thermaltake Volcano12 extreme edition. Brukte den til å kjøle en Mobil Athlon XP 2500+ overklokket til 2500MHz ved 1.85 Volt på et AN7. Suveren kjøleribbe med en justerbar vifte (Som er mer stillegående enn andre vifter på høyt turtall pga. bare 3 vifteblad). Bare mitt tips da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå