Gå til innhold

HP PSC 1315 skriver/scanner/kopi > bytte? beholde?

Anbefalte innlegg

Fikk en slik HP PSC 1315 All-In-One Print, Kopi, Skanner til jul. Dog er den kjøp på Expert i byen og kan byttes.

Liker at den er både skriver og scanner. Har noen erfaringer med denne skriveren? For hvis det finnes noe bedre til samme pris, så må jeg vurdere å bytte den.

Hvis derimot ingen hyler og skriker, så tror jeg bare jeg beholder den. Blir jo mest studentutskrifter og litt bilder i blant, men kravene er ikke sååå store. Hadde også vært artig med skriv-på-CD-plater-funksjonalitet, men da blir det gjerne dyrere..

Håper på innspill! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jup, var visst ikke så mange som hadde erfaringer med denne. Det er vel egentlig en av de billigste multifunksjonsprinterne som finnes i øyeblikket..

Anyways, jeg beholder den. Personlig synes jeg utskriftene er flotte og scanning av bilder går kjapt og med bra resultat. Det er jo klart at dyre fotoprintere gjør en bedre jobb, men til normalt bruk så er denne i mine øyne genial. Synd den ikke kan skrive på CD-plater, men det får så være..

Lenke til kommentar

HP 1315 blev for et par måneder siden testet i bladet Digitalfoto og fik karakteren 9,2 ud af 10. På bladet mener de at HP 1315 er et fund til prisen, da den giver meget god kvalitet ved både print, scan og kopi.

Jeg ville uden tvivl beholde den hvis jeg var dig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...