christer-R Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hvor mange Pipes og shaders er det på dette kortet? POV GeFORCE 6800 GT 256MB Ret. m/Doom 3 Og hvor mange er det på dette? POV GeFORCE 6800 GT 256MB Retail Takk for svar:) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 16 pipes på begge. Hvis du kan lese, så ser du at begge kortene er helt like, bare at det følger med Doom3 med det ene Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jepp... Begge kortene har: 16 pixel pipelines 6 vertex shader units Alle GeForce 6800GT/Ultra kort har det! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 16 pipes på begge. Hvis du kan lese, så ser du at begge kortene er helt like, bare at det følger med Doom3 med det ene Altså, jeg mener da det kortet med Doom3 burde koste mere enn det andre, men det er jo stikk motsatt.. slik jeg tenkte det da skjønner du ble bare ikke sagt Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 16 pipes på begge. Hvis du kan lese, så ser du at begge kortene er helt like, bare at det følger med Doom3 med det ene Altså, jeg mener da det kortet med Doom3 burde koste mere enn det andre, men det er jo stikk motsatt.. slik jeg tenkte det da skjønner du ble bare ikke sagt Det er samme kortet. Eneste forskjellen er at det følger med Doom3. Og det kortet som følger med Doom3 er på denne ukens tilbud hos netshop.no. Derfor er det billigere enn det vanlige. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Ahh:) så fint... bestiller det etter en kjapp diskusjon med min mor da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå