DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 først kjørte jeg min Athlon på standard (2,2Ghz) og så klokket jeg den til 2,4Ghz da jeg prøvde Prime 95 da så fikk jeg error "FATAL ERROR"da lå cpuen på 52 grader ER DET VEDIG FARLIG? BØR JEG KLOKKE TILBAKE? trenger svar kjappest mulig!! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 først kjørte jeg min Athlon på standard (2,2Ghz) og så klokket jeg den til 2,4Ghz da jeg prøvde Prime 95 da så fikk jeg error "FATAL ERROR"da lå cpuen på 52 graderER DET VEDIG FARLIG? BØR JEG KLOKKE TILBAKE? trenger svar kjappest mulig!! haha slapp av man..ekke farlig Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) så trenger jeg ikke å klokke tilbake da eller? jeg er ikke så godt kjent med Prime95 hehehehe... det var egentli ikke meningen med stor skrift der Endret 25. desember 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Gi litt mer Volt på Core... Det er ikke farlig... Skal MYE til for at du drepern! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) ahh... tusen takk!! NO ERROR!! digg takk for hjelpa! edit : leif Endret 25. desember 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå