E.T Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det finnes en egen forumkategori for "webcam", den ligger under "Digitale bilder, foto og video" Lenke til kommentar
ulrik007 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 asså jeg tror alle har misforstått!det ekke mitt web cam det er noe galt med!det er når jeg skal se andre sitt!!asså hvis de slår på sitt web cam så slokner msn!!logger seg av!!capiche?? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har du egentlig prøvd noen av tipsene du har fått i denne tråden? Lenke til kommentar
ulrik007 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 asså jeg ekke noe geni på pc!!ja jeg har prøvd java/windows update/formatert pc'n/lasta ned alle varsjoner av msn ca 20 ganger! mn det derre plug and play greine skjønte jeg ikke stort av! Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 asså jeg ekke noe geni på pc!!ja jeg har prøvd java/windows update/formatert pc'n/lasta ned alle varsjoner av msn ca 20 ganger!mn det derre plug and play greine skjønte jeg ikke stort av! hva med firmwaren da? Lenke til kommentar
JonH Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hehe...its easy.... www.java.com its easy like that! Tror ikke det har noe med java å gjøre. Etter at jeg installerte java fikk jeg bare problemer med Opera, har avinstallert java nå og kameraet fungerer fortsatt i msn. Når det gjelder filoverføring derimot, har jeg problemer med å motta filer, men å sende går feilfritt hver gang... En ting jeg lurer litt på, har personen du vil se samme problemet med de andre kontaktene sine? Du finner sikkert litt hjelp her: Messenger - vanlige spørsmål JonH. Lenke til kommentar
ulrik007 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 nei personen jeg skal se har ikke dette problemet!!firmwaren hva er det??? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Får du skriver flere innlegg, må du lære å gjøre deg forstått. Skift ut de fleste utropstegnene dine med punktom. Bruk bare et spørsmålstegn om gangen. Husk stor bokstav. Og litt linjeskift iblandt skader vel heller ikke? Lenke til kommentar
enema Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 dere er gærne... :!: Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Dere skulle sett han på msn :lol: :lol: Lenke til kommentar
enema Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hadde gjerne gjort det:P Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Unnskyld for at jeg tar opp ''old'' emne, men hva slags program åpner man firmwaren med? Finner det ikke ut. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Den skal ikke åpnes med noe program, men lastes opp til modemet. Det gjør du ved å logge deg inn på modemet og bruke konfig-menyene der. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Selvfølgelig. Takker, nå har livet fått en ny mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå