ulrik007 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hei... problemet mitt er at hvis jeg skal se på andre sitt web cam så logger bare msn seg av!uansett om brannmur står på eller ikke! noen der ute som vet hva jeg ka gjøre?? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hva slags internett har du? Lenke til kommentar
ulrik007 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 jeg har adsl Lenke til kommentar
ulrik007 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 å foresten så går det heller ikke an å sende filer/starte lydsamtale/spille Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hva med å laste ned en nyere versjon? jeg har 7.0 beta... funker perfekt den... og har du tenkt på å installere webcamen din ordentlig? eller micen? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kjenner en kompis som har samme problemet, bare at det klikker når han starter webcamera. Det går heller ikke ann å spille spill eller ha lydsamtale. Prøvde å oppgradere fra 6.2 til 7.0 Beta, men ingenting hjalp. Merklig spør du meg.. Lenke til kommentar
ulrik007 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 nei jeg har ikke router!å det hjelper ikke instalere msn på nytt!å 7.0 funker heller ikke!å i tilleg til alt dette så formaterte jeg pc'n i går!å det hjalp heller ikke! Lenke til kommentar
ulrik007 Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ikke så mye "hjelp" å få her nei:P Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 har du brannmur? uansett om den er på eller av har den kanskje virkning på heile greia... nyaste updaten på softwaren som følgte med webcameraet? kanskje det står en FAQ på produsentens hjemmeside? verdt å sjekke innom.. kanskje www.msn.no har noen FAQ'er eller noe i den duren? sjekk ut Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 du må ha java.plugin..hat det samme problemet Lenke til kommentar
ulrik007 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 ja asså åssen skaffer jeg det a???java greine?? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har du hørt om google eller? Du har vel ikke det du da.. Synd for deg da.. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) dobbeltpost Endret 28. desember 2004 av Mysil Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Rolig nå Mysil Ikke dra denne off-topic! Endret 28. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Rolig nå Mysil Ja, men google er vennen hans.. Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hehe...its easy.... www.java.com its easy like that! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Høres ut som det er problem med unpnp. Enable dette i modem/router hvis avslått. Hvis du har adsl fra telenor og Topcom-modem bør du kanskje oppgradere firmware. Det er et kjent problem med disse modemene. Siste firmware løser det som regel. Firmwaren finner du i tilfelle her. Endret 28. desember 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
ivo Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Prøv windows update, deretter sjekk ut om Plug'nPlay er deaktivert. Dette kan kontrolleres ved å ta en titt innom www.grc.com og bruke gratis programvare for aktivering/deaktivering. Har lest et sted at MS Messenger bruker Plug and "Pray"... ...bare et tips...verdt et forsøk. Fra GRC: Universal Plug & Play management At the end of 2001, Microsoft revealed a critical defect in Windows XP and ME: Windows' Universal Plug and Play service (UPnP) would allow a malicious hacker to remotely take over any system that was running and exposing the UPnP service to the Internet. This UnPlug n' Pray utility lets anyone check for the presence of the dangerous UPnP service in their system, then easily and safely enable and disable it as needed. http://www.grc.com/freepopular.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå