Gå til innhold

Aspire eller bZerk ?


Anbefalte innlegg

WARNING!!! OBS OBS OBS!

 

Har hørt rykter om at data butikken er på vei til konkurs.

(Kilde: North Corporations)

Ville bare si dette siden da ender du opp uten penger og PSU...

 

BTW: jeg har bestillt Bzerk sin. Får den om to dager og tror den skal være rimelig god.

dem som lager bZerk?

da bør du jo få tilgodelapp på microplex da ihvertfall.

men de burde ha noen på lager ennå?

 

glad jeg ønsket med til jul :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WARNING!!! OBS OBS OBS!

 

Har hørt rykter om at data butikken er på vei til konkurs.

(Kilde: North Corporations)

Ville bare si dette siden  da ender du opp uten penger og PSU...

 

BTW: jeg har bestillt Bzerk sin. Får  den om to dager og tror den skal være rimelig god.

dem som lager bZerk?

da bør du jo få tilgodelapp på microplex da ihvertfall.

men de burde ha noen på lager ennå?

 

glad jeg ønsket med til jul :yes:

Databutikken er vel de som har aspire-psuer.

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

hva mener du jokum? joda vi har vel fått med oss det. hvordan det? tror vel denne tråden går ut på at folk forteller hvilke erfaringer de har med bZerk PSU`er og noen inkl. meg forteller at man har bestilt seg denne denne psu`en. jeg får min over helga. siden at det er hellig dag i morra så får jeg ikke henta den uannsett hvis den til all formoding skulle komme i morra.

 

Godt Nyttår folkens.

Lenke til kommentar
Syns noe sa at alle PSU med vifte er avbildet opp ned eller noe, så den vifter vil blåse nedover mot CPU(eller suge opp lufte) noe sånt? eller er jeg på jorde?

Riktig det! ;) Suge frisk luft fra kabinettet!

For å si det enkelt det er meningen (tror jeg) at PSU'en skal stå feil vei. Den passer jo ikke inn den andre veien, da må du jo bore nye skrue hull får å få skrudd den fast!

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

det der med plasseringen av psu tror jeg er feil. den bør helst stå den riktige veien, men ha fri luft opp. dvs en åpning i toppen som den skal trekke frisk luft fra. slik at den slipper å slite med den varme luften fra systemet. rart at ingen kabinettet har dette. egetlig burde alle kabinetter være utstyrt med en vifte-kanal til cpu også. slik at den kan trekke kald luft fra utsiden. er nå min mening.

Lenke til kommentar

hva mener du med vanskelig å montere? den må stå oppned i et vanlig kabinett ja. men har de samme målene som vanlig(utnom at den er litt lengre)

 

jeg synes at den bråker. mye mer enn chieftech sine powers. jeg har hele tiden viftene på det svakeste nivået, siden de uansett styres av temperaturen. og den er hørbar, jeg vet ikke om den er på absolutt laveste nivået i det hele tatt. men uansett høres den. jeg vil nok speide mer etter en støysvak en. ikke en vanlig en som denne er. men et godt kjøp er det uansett:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...