.Marcus Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 WARNING!!! OBS OBS OBS! Har hørt rykter om at data butikken er på vei til konkurs. (Kilde: North Corporations) Ville bare si dette siden da ender du opp uten penger og PSU... BTW: jeg har bestillt Bzerk sin. Får den om to dager og tror den skal være rimelig god. dem som lager bZerk? da bør du jo få tilgodelapp på microplex da ihvertfall. men de burde ha noen på lager ennå? glad jeg ønsket med til jul Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 WARNING!!! OBS OBS OBS! Har hørt rykter om at data butikken er på vei til konkurs. (Kilde: North Corporations) Ville bare si dette siden da ender du opp uten penger og PSU... BTW: jeg har bestillt Bzerk sin. Får den om to dager og tror den skal være rimelig god. dem som lager bZerk? da bør du jo få tilgodelapp på microplex da ihvertfall. men de burde ha noen på lager ennå? glad jeg ønsket med til jul Databutikken er vel de som har aspire-psuer. Herr Brun Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jess, jeg kan ikke huske at databutikken har bZerk PSU`er nei. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Men nå heter da tråden "aspire eller bZerk". Herr Brun Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Det virker som om noen ikke har fått med seg at jeg bestilte bZerk for en god stund sinden! fikk den igår og er storfornøyd! Anbefales! databutikken er en skandinavisk nettbutikk! Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hva mener du jokum? joda vi har vel fått med oss det. hvordan det? tror vel denne tråden går ut på at folk forteller hvilke erfaringer de har med bZerk PSU`er og noen inkl. meg forteller at man har bestilt seg denne denne psu`en. jeg får min over helga. siden at det er hellig dag i morra så får jeg ikke henta den uannsett hvis den til all formoding skulle komme i morra. Godt Nyttår folkens. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 hva mener du jokum? joda vi har vel fått med oss det. Jeg sa noen! Ikke alle! -Godt Nyttår! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 sitter jer og har noen promille nå godt nttår folkense! håper bzerk kommer snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 sitter jer og har noen promille nå godt nttår folkense! håper bzerk kommer snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111 sofie nyttår mytta mi!!! (Hovmestern og Grevinnen) Håper du får mye glede ut av bZerkern din! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 må man bore hull i toppen av kabbiset for at vifta skal blåse inn? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Syns noe sa at alle PSU med vifte er avbildet opp ned eller noe, så den vifter vil blåse nedover mot CPU(eller suge opp lufte) noe sånt? eller er jeg på jorde? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 bZerken min måtte snus opp ned til innstallering i kabinettet. ellers ville ikke 80mm'ern fått fri luftkanal, og bryterne ville ha hatt et lite problem mht "krønsjing." Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Syns noe sa at alle PSU med vifte er avbildet opp ned eller noe, så den vifter vil blåse nedover mot CPU(eller suge opp lufte) noe sånt? eller er jeg på jorde? Riktig det! Suge frisk luft fra kabinettet! For å si det enkelt det er meningen (tror jeg) at PSU'en skal stå feil vei. Den passer jo ikke inn den andre veien, da må du jo bore nye skrue hull får å få skrudd den fast! Endret 5. januar 2005 av JokuM Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 koste mye porto og sånn fra microplex når du bestiller over nett ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ha, gjett om! Det var 750 kr jeg måtte betale, sykt dyrt, altså 155 kr mer enn hva det står på microplex, men jeg viste jo at det ble så dyrt, men det er verdt det Er kjempe fornøyd med vifta forløpig værtfall. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 det der med plasseringen av psu tror jeg er feil. den bør helst stå den riktige veien, men ha fri luft opp. dvs en åpning i toppen som den skal trekke frisk luft fra. slik at den slipper å slite med den varme luften fra systemet. rart at ingen kabinettet har dette. egetlig burde alle kabinetter være utstyrt med en vifte-kanal til cpu også. slik at den kan trekke kald luft fra utsiden. er nå min mening. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 For de som har bzerk psu 500watt, var det vanskelig å montere den pga at den har 2 vifter..? og jeg lurer på om psu bråker eller er støysvak ? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hva mener du med vanskelig å montere? den må stå oppned i et vanlig kabinett ja. men har de samme målene som vanlig(utnom at den er litt lengre) jeg synes at den bråker. mye mer enn chieftech sine powers. jeg har hele tiden viftene på det svakeste nivået, siden de uansett styres av temperaturen. og den er hørbar, jeg vet ikke om den er på absolutt laveste nivået i det hele tatt. men uansett høres den. jeg vil nok speide mer etter en støysvak en. ikke en vanlig en som denne er. men et godt kjøp er det uansett:) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 *Åpne PSU, ta ut 120mm vifte og 80mm vifte type NoName ( ) sette inn silenx vifter* er det så vanskelig da? Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 okej. aspire psu'n da på 500watt, ''bråker'' den like mye som en bzerk psu, siden den bare har ei 80mm vifte`? noen som har erfaringer på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå