Overguard Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg fikk psu'en idag, har ikke henta den på posten. Lå å sov i mine søte drømmer. Får vel hente den imorgen! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) eg og fikk den idag men eg hente den med engang Endret 29. desember 2004 av wilai Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 eg og fikk den idag men eg hente den med engang Den som sover synder ikke! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 men var det bZerk du velgt? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Er en ting jeg lurer på....Er det temp viftestyring på den også?....i tillegg til den manuelle... Strømforsyningen har også manuell hastighetsregulering, men viftehastigheten kan ikke manuellt reguleres til under temperaturstyrt hastighet. Ja ,det er temp.regulert styring også. Den manuelle styringen kan aldri bli lavere enn temperaturstyringen. Endret 29. desember 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ja han valgte bZerk! seff! =) Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kanskje det blir en ny trend det nå? å bestille en bZerk PSU gleder meg til jeg får min. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kanskje det blir en ny trend det nå? å bestille en bZerk PSU gleder meg til jeg får min. Snart har alle på forumet TT Bigwater og Bzerk :!: PS: Jeg har bestilt begge Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kanskje det blir en ny trend det nå? å bestille en bZerk PSU gleder meg til jeg får min. Snart har alle på forumet TT Bigwater og Bzerk :!: PS: Jeg har bestilt begge TT Bigwater ? hva er det? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 TT Bigwater ? hva er det? TT Bigwater er vl ett ThermalTake Kabinett, tror jeg! Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hehe. selv har jeg et Noise Control tower, men, men. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kanskje det blir en ny trend det nå? å bestille en bZerk PSU gleder meg til jeg får min. Snart har alle på forumet TT Bigwater og Bzerk :!: PS: Jeg har bestilt begge TT Bigwater ? hva er det? Bigwater er vannkjøling Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Idag fikk jeg bZerk'ern! Storfornøyd så langt! Ble veldig ryddig inne i kabinettet og! -Znedig med viftestyring! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg har også bestilt bzerk. håper den er rolig. men den kommer sikkert ikke før langt på nyttår:( Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan justere den veldig rolig, men den utvikler en del varme, så jeg kan ikke anbefale det heeelt ennå. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 tror jeg justerer min sånn midt på treet jeg. ikke for bråkete, men at det gir god kjøling. desverre ser det ikke ut som at jeg får min før over helga men når jeg først får den så blir det jo nesten julaften igjen. har gleda meg lenge til å få en dønn stabil pc som IKKE restarter noen gang. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Det lønner seg ikke å stille den så altfor langt ned! Blir gaaaaanske varmt. Men fy f***n for en kul psu Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis den blir for varm ved lave hastigheter... er det mulig å modde den til å øke luftgjennomstrømningen selv om viftene ikke bråker mer? feks sette en 120mm utafor kabinettet istedet for den 80mm som blåser ut. eller fikse litt kabel-sleeving inni psu eller bytte ut med fetere alu-ribbe. når jeg får den skal jeg se litt nærmere på det, men noen som har hatt sin en stund kan jo såvidt begynne å ta av topplokket etc, den ryker vel ikke hvis den har holdt de første månedene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hehe. ser dere emnet på denne topicen? egentlig kunne de bare bytta ut den overskrifta med: bZerk eller bZerk? for dette har jo forsåvidt blitt en ren tråd. dette synes jeg egentlig er en fin tråd, der ingen slenger dritt om den tingen det er snakk om. slik som andre tråder kan komme utt for. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 WARNING!!! OBS OBS OBS! Har hørt rykter om at data butikken er på vei til konkurs. (Kilde: North Corporations) Ville bare si dette siden da ender du opp uten penger og PSU... BTW: jeg har bestillt Bzerk sin. Får den om to dager og tror den skal være rimelig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå