Gå til innhold

Aspire eller bZerk ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er en ting jeg lurer på....Er det temp viftestyring på den også?....i tillegg til den manuelle...

 

Strømforsyningen har også manuell hastighetsregulering, men viftehastigheten kan ikke manuellt reguleres til under temperaturstyrt hastighet.

Ja ,det er temp.regulert styring også. Den manuelle styringen kan aldri bli lavere enn temperaturstyringen.

Endret av AMDguru1
Lenke til kommentar

tror jeg justerer min sånn midt på treet jeg. ikke for bråkete, men at det gir god kjøling. :D desverre ser det ikke ut som at jeg får min før over helga :(

men når jeg først får den så blir det jo nesten julaften igjen. har gleda meg lenge til å få en dønn stabil pc som IKKE restarter noen gang.

Lenke til kommentar

hvis den blir for varm ved lave hastigheter... er det mulig å modde den til å øke luftgjennomstrømningen selv om viftene ikke bråker mer? feks sette en 120mm utafor kabinettet istedet for den 80mm som blåser ut. eller fikse litt kabel-sleeving inni psu eller bytte ut med fetere alu-ribbe. :p

 

når jeg får den skal jeg se litt nærmere på det, men noen som har hatt sin en stund kan jo såvidt begynne å ta av topplokket etc, den ryker vel ikke hvis den har holdt de første månedene.

Lenke til kommentar

hehe. ser dere emnet på denne topicen? egentlig kunne de bare bytta ut den overskrifta med:

 

bZerk eller bZerk?

 

for dette har jo forsåvidt blitt en ren tråd.

 

dette synes jeg egentlig er en fin tråd, der ingen slenger dritt om den tingen det er snakk om. slik som andre tråder kan komme utt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...