Gå til innhold

Problemer med; MX1000 + steelpad S4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger fast i musematten? Sikker på at du ikke har festet noe dobbelside-teip under musen? :p

Neida, men kan jo være laseren har noe problemer med metalloverflater, at den blir "speilet" tilbake eller noe sånn, men ikke vet eg...

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

lol 2k.

Jeg vet ikke om det er jeg som skrver veldig domt eller om du har lav iq(snaker til spesielt en person ;) ), men uansett. Det jeg mener er at når jeg beverger musen så bever den seg ikke på skjermen, men vis jeg tar den av musematten fungerer den(forstår du nå!)!

mvh Conquistador :D

Endret av Conquistador
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det er jeg som skrver veldig domt eller om du har lav iq(snaker til spesielt en person ;) )
Henger fast i musematten? Sikker på at du ikke har festet noe dobbelside-teip under musen? :p

Dette var da bare tull, menmen, tolk det som du vil... :roll:

Det jeg mener er at når jeg beverger musen så bever den seg ikke på skjermen, men vis jeg tar den av musematten fungerer den(forstår du nå!)!

Skjønte jo at det var det som var problemet, og eg svarte på det...

EDIT: Og ja, du forklarte dårlig

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Hadde faktisk samme problem med razor og steelpad, prøvd å bytte sider, rense ingenting hjalp. Kjørte en ME3 og 4 uten problemer, men Razor'en er jo helt konge. Endte opp med å kjøpe func og den funker nå helt konge.

Min anbefaling -> gå over til func.

Lenke til kommentar
Hadde faktisk samme problem med razor og steelpad, prøvd å bytte sider, rense ingenting hjalp. Kjørte en ME3 og 4 uten problemer, men Razor'en er jo helt konge.

Jeg hadde samme problemet som deg. Jeg har Steealpad4s og Razer. Jeg tror musa ikke klarte å oppfatte overflaten så godt. Er ikke helt sikker hva det kan være. :ermm:

Lenke til kommentar
lol 2k.

Jeg vet ikke om det er jeg som skrver veldig domt eller om du har lav iq(snaker til spesielt en person ;) ), men uansett. Det jeg mener er at når jeg beverger musen så bever den seg ikke på skjermen, men vis jeg tar den av musematten fungerer den(forstår du nå!)!

mvh Conquistador :D

Om det er noen som har lav iQ her så må det være deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...