Conquistador Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har logitech mx 1000 mus og steelpad s4. av og til henger musen seg opp på musematten! Noen som hvet hva problemet kan være? Ekstremt irreterende! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 henger seg opp som i at pekeren stopper eller musen stopper? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Henger fast i musematten? Sikker på at du ikke har festet noe dobbelside-teip under musen? Neida, men kan jo være laseren har noe problemer med metalloverflater, at den blir "speilet" tilbake eller noe sånn, men ikke vet eg... Endret 24. desember 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Conquistador Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) lol 2k. Jeg vet ikke om det er jeg som skrver veldig domt eller om du har lav iq(snaker til spesielt en person ), men uansett. Det jeg mener er at når jeg beverger musen så bever den seg ikke på skjermen, men vis jeg tar den av musematten fungerer den(forstår du nå!)! mvh Conquistador Endret 25. desember 2004 av Conquistador Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jeg vet ikke om det er jeg som skrver veldig domt eller om du har lav iq(snaker til spesielt en person ) Henger fast i musematten? Sikker på at du ikke har festet noe dobbelside-teip under musen? Dette var da bare tull, menmen, tolk det som du vil... Det jeg mener er at når jeg beverger musen så bever den seg ikke på skjermen, men vis jeg tar den av musematten fungerer den(forstår du nå!)! Skjønte jo at det var det som var problemet, og eg svarte på det... EDIT: Og ja, du forklarte dårlig Endret 25. desember 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Conquistador Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 skjønte egentligt det, men jeg tror jeg ble litt irritert når musen hengte seg opp motte bare få det ut Noen forslag til hva jeg kan gjør? mvh Conquistador Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 prøv med en annen mus-matte... eventuellt et "ikke-reflekterende" materiale... Hvis det funker, kast steelpadden Lenke til kommentar
Conquistador Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Den funker helt ok på pulten, men det er ikke alltid den henger seg opp på musematten. I følge komplett skal de passe ganske godt sammen. Lenke til kommentar
aw89 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ikke noe problem her... (samme mus og musematte) Lenke til kommentar
Conquistador Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Merkeligt det skjer sånn av og til de samme plassene på musematten, kan være den har blitt ødelagt eller noe, men kan ikke se noe. Uansett trodde jeg ikke den sko henga seg opp forde Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hadde faktisk samme problem med razor og steelpad, prøvd å bytte sider, rense ingenting hjalp. Kjørte en ME3 og 4 uten problemer, men Razor'en er jo helt konge. Endte opp med å kjøpe func og den funker nå helt konge. Min anbefaling -> gå over til func. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 tok en kjapp test av MX1000 mot kabinett siden min, chieftech sort stål. Og det funket noe inn i helvetes dårlig. Bruker selv Compad sin Speedpad som er av plast, og der funker den perfekt. Også mot de fleste andre overflater, selv trebordet som MX700n min slet med Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hadde faktisk samme problem med razor og steelpad, prøvd å bytte sider, rense ingenting hjalp. Kjørte en ME3 og 4 uten problemer, men Razor'en er jo helt konge. Jeg hadde samme problemet som deg. Jeg har Steealpad4s og Razer. Jeg tror musa ikke klarte å oppfatte overflaten så godt. Er ikke helt sikker hva det kan være. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Mx1000 skulle ikke ha problemer med lesning av noe underlag. Man kan til og med køre den i gresset om man vil, så det er rart at den ikke funker på Steelpad 4S. Det kan være en produktfeil, eller du kan prøve å vaske matta. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Prøv og last ned de nyeste driverene... Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 prøv med en annen mus-matte... eventuellt et "ikke-reflekterende" materiale... Hvis det funker, kast steelpadden å kaste en steelpad?? åå nei. skulle egentli funke bra. mx510 funker som bare det på steelpad 4s Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 lol 2k. Jeg vet ikke om det er jeg som skrver veldig domt eller om du har lav iq(snaker til spesielt en person ), men uansett. Det jeg mener er at når jeg beverger musen så bever den seg ikke på skjermen, men vis jeg tar den av musematten fungerer den(forstår du nå!)! mvh Conquistador Om det er noen som har lav iQ her så må det være deg. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 MX1000 funker ikke på alle overflater, den skal vist ikke funke på glass og gjennomsiktige flater, eller speil etter det jeg kan huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå