anon12234 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hei, alle partisjonene fra den en hdden min har slutserlig forsvunnet. og når jeg går inn i partition magic pro 7 så står alle 151gigabytesene som er på den som "unnallocated". hdden er forhåndsvis ny. bare at par måneder gammel. kan det være psuen min som ikke klarer å levere nok strøm til den?. jeg har kun en 260w psu. men da er det jo rart at den kommer opp i pm7. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skjedde sånn ca det samme med meg, med en 160 gb hd, den finnes i bios og min datamskin, men når jeg prøver å gå inn på den kommer meldingen d:\is not acessible. Hvis du hadde verdifull data, som jeg hadde kan du finne programmer som henter dataene ut, søk på hardisk recovery eller file recovery på google. har en PSu på 550w, men den er en q-tec (som folk inne her sier er elendig ) vet ikke jeg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 160gig samsung hdd her også. tviler på at den er så ødelagt at jeg må hente dataene ut og kaste den. isåfall skal jeg ha igjen på garantien Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamskinbehandling -> lagrinsmedier (?) Der finner du alle disker som er tilkoblet maskinene.. Resten regner jeg med at du skjønner selv Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 jo finner den. men den står ikke på min datamaskin. og jeg hadde masse filmer og slikt på den. men der står det at den er tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå