m0r di Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Får det ikke til? Når jeg legger inn filmen @ Nero, så blir den jo langt større enn 700 MB Fikk nemlig DVD-spiller til jul som spiller VCD og SVCD, men fikk ikke til, grunnet at fila ble for stor Noen som kan hjelpe meg? mvh Daniel Lenke til kommentar
F828 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du trenger plater med 800MB kapasitet. F828 Lenke til kommentar
sturt Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Heisann og god jul. Du trenger ikke pladet med 800mb kapasitet, men et program som heter avi-chop. Det er freeware og du finner det på nettet. Dette programmet deler opp filene dine i mindre segmenter slik at du får brent dem ut som svcd eller vcd. Lykke til! Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Heisann og god jul. Du trenger ikke pladet med 800mb kapasitet, menet program som heter avi-chop. Det er freeware og du finner det på nettet. Dette programmet deler opp filene dine i mindre segmenter slik at du får brent dem ut som svcd eller vcd. Lykke til! Takk takk! Skal prøve dette Men nå har det seg også sånn at broren min har DVD-brenner, og prøvde å brenne ut 2-3 filmer som VCD på BÅDE DVD- og DVD+ plater, men spilleren klarer ikke lese dem, selvom det står at den leser VCD og SVCD. Skjønner ikke hva jeg gjør feil! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei! Er det slik at du har en DVD film og vil brenne den til VCD i Nero? Er det det du vil? Mvh. Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Hei!Er det slik at du har en DVD film og vil brenne den til VCD i Nero? Er det det du vil? Mvh. Daniel aka. _Adler_ Det jeg vil er at jeg kan se filmer jeg laster ned, på DVD-spillern min. Da må jeg brenne ut som enten VCD eller SVCD, da dette er det eneste spillern min leser... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 DVD spilleren din kan sikkert også lese DVD format, så det skulle ikke være nødvendig å brenne VCD format på DVD platene VCD og SVCD brukes om man brenner på CD plater trodde jeg. Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 DVD spilleren din kan sikkert også lese DVD format, så det skulle ikke være nødvendig å brenne VCD format på DVD platene VCD og SVCD brukes om man brenner på CD plater trodde jeg. Okei, men hvordan brenner jeg som DVD da? Hvilket program osv? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du kan lese deg frem i guidene på: www.vcdhelp.com www.doom9.net Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå