Overguard Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg fikk en par lapper under juletreet å bestemte meg for å kjøpe noen ekstra vifter! Men med bare de viftene jeg har nå bråker d no jævli! Er det bare høyt lyd-nivå på viftene eller vil det hjelpe hvis jeg slenger med en viftestyring? (skal kjøpe en 500W psu i samme slengen) -JokuM- Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har du oppgitt viftestørrelsen du var ute etter så har anbefalingen blitt litt enklere... Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 har du oppgitt viftestørrelsen du var ute etter så haranbefalingen blitt litt enklere... 80x80! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Papst vifte, 45m³/time, 19 dB(A) (8412N2GMLE) Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 en papst vifte er ikke automatisk stille. hvis den kjører på hovedkortet vil den kjøre på veldig høy hastighet og den når ikke 19db uten viftestyring. kjøp med et par zalman enkeltviftestyringer, eller kjøp en skikkelig en, feks fra coolermaster(tror de hette det) en slik som du setter i 3.5"-plassen er å foretrekke. det skal også sies at 19db ikke er stille. 12db er nesten lydløst, men det har jeg ikke opplevd(har ikke måler da) Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har 2 stk 12db papst vifter i maskina. Hører ikke noe til de, så jeg anbefaler papst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå